İHANET

10 0 0
                                    

Cok uzulmustum. Dun geceki olaydan sonra ozkani tavuklarin oldugu arka bahceden postalamistim. Lutfuyede kapiyi acmamistim en sonunda o da gitmisti zaten.
...
Yeni uyanmistim karnim cok acti ama evde yiyecek bisey yoktu. Mahalleye yeni bir bakkal acilmisti. Lutfuye gitmemek icin oraya gitmeye karar vermistim. Hemen kombinimi yaptim.

Evden cikinca lutfuyu mahallenin basinda bakkalinin onundeki dondurma dolabina danone dizerken gordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Evden cikinca lutfuyu mahallenin basinda bakkalinin onundeki dondurma dolabina danone dizerken gordum.Yanina karisi gelmisti dondum kaldim. Hemen karsi kaldirima gecip gotumu sallaya sallaya yurumeye basladim. Copun yanindan gecerken iki kiz gordum ikiside kirmizi terlik giymisti siyah sacli kiz joleyi yere attive ezdi icimden gunah gunah ne bu boyle genclerin hali dedim.

Lutfu beni gordu ve yaninda karisi oldugu icin bisey diyemedi goz devirdim. Yanina 1 oglan ve 2 kiz geldi cocuklari bunlar miydi HEMDE 3 COCUKLU MUYDU?

Hemen lutfunun dusman oldugu bakkala dogru kostum. İcerde ozkan vardi DUKKAN OZKANİN MİYDİ bide yaninda ozkandan biraz yasli bi adam vardi.
Ozkan beni gormezden gelmisti bu neydi boyle?

Hemen ihtiyaclarimi alip kasaya gectim yasli adam salak salak espiriler yapiyodu. Cikarken bana "iyi bayramlar" demisti. Mal miydi bu bugun bayram degildiki.

Eve gelip kahvaltimi yaptim. Ve muge anli izlemeye basladim ardindan gelinim mutfakta ve esra erolu izledim gun boyle gecmisti bugun biraz depresyondaydim.

Bi anlik kararla istigram hesabi acmaya karar verdim ve actim. Onerilen hesaplarda ozkani buldum hesabina girdigimde sok oldum !

Wow wow wow
Sizce sunduz hesapta ne gordu?

Lutfunun cocuklari hakkinda ne dusunuyorsunuz?

Lutfunun gobegi aynisi

Bir BakkalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin