Minhoya hemen sarıldım cidden beni bırakıp gideceginden cok korkuyordum onsuz napardım ben?
"Minhw boni his bırekmi tamam mı?"
içine gömülmüstüm onun, dedigim sözler yarım yarım cıkıyordu.
"Seni hiç bırakmıyacagım bebegim."telefonumun calmasıyla Minhodan ayrıldım Jeongin arıyordu ne oldu acaba
"HYUNG ACİL HASTANEYE GEL SEUNGMİN VE ABİM KAZA YAPTI""TAMAM JEONGİM SAKİN OL GELİYORUZ."
telefonumu kapatıp minho ile kosarak hastaneye gittik ne oludugu bile anlayamamıstı.
"Merhaba Bang Chan Nerde acaba?""Beni takip edin efendim."
önümüzdeki ablayı takip etmiştik jeongin kolları ile gözlerini kapamıs oturarak ağladığını gördügümde yanına gidip sıkıca sarıldım. yazık minigime tek varlıgı bu dünyada abisidi nasıl hissettigini biliyordum.
"Shh Jeongin durumları nasıl""Seungmin hyung uyandı ama abim hala yogun bakımında"
"Nasıl kaza yapmıslar ki?"
"Seungminin ailesi abimle ilişkileri oldugunu sanıp evden kovmuslar ikiside bizim eve gelekken bir tane tır carpmıs."
Jeongine sacını oksayıp boynumu kafasına dayadım.
"Tamam aglama jeongin abin iyileşecek."Jeongin bayılcak haldeydi bir kolundan ben tutup bi kolundan minho tuttu birazdaha olsa sakinlestirmek için onu cafeye götürdük.
"Bir sey istiyor musun Jeongin?"Jeongin karnını tutup menuye baktı oy benim minik ekmegim.
"ABLA KASARLI TOST ALABİLİR MİYİM?"yemek diyince hemen neseliniyordu bu cocuk yiyecem.
-
-
-
ah be jeonginim 😔
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oha chat ne diyor | minsung
Fanfic"oyunu bitirisen jisung benle bi gece" "OHA CHAT NE DİYOR" tt:chaseminn