arkadaslar vpn telefonu hackledi amık o yüzden final yapmalıyım ama özel bölümler getiririm.
Felix/Minho
Siz
lan felix
desene jisung engelimi acsınFelix
sikerim ha seni
yüzsüz gibi yazıyor bide
sekter lanFelix "Minho" kisiyi engelledi
Siz
Vay oruspu
/gönderilmedi
.jisung ve ailesi gitcekleri ülke için havalimana gelmislerdi jisungun morali halinde bozuktu arkadasları ve bir zamanlar canından cok sevdigi kisi onu görmeye bile gelmemisti.
kader baglarımız yok oluyordu lee minho sen buna karsılık mı vereceksin?
öylesine izleyip benim yok olusumu izleyeceksin?
bir zamanlar benim için her sey yapan minho simdi kim bilir.
ask,askın sonu budur ya ölüme kadar yada ayrılıga kadardı bizim kaderimizde yarım kaldı
yazık degilmi bunca zamana? yazık. jisung ucaga bindiginde gözlerini kapadı.
yanında birisinin belirlendigini fark etti ama umursamadı öylece kulandaki kulaklıkla gökyüzünü izlemeye karar verdi jisung için cidden acıdı. aglayan göz yaslarıyla uyaya kalmıstı jisung kıyamam."hmhm"
omzunu dokunan ile uyanıp döndü yanındakine.
siyah saclı,cekik gözlü ve karizma adam.
kim oldugunu anladı jisung.
adam elindeki cicegi jisunga uzatıp bi öpücük kondurdu.
"mesafeler ikimizin yarım kalan askını tam biteremez."
bu adam Lee minhodu
jisung onu ne kadar affetmesede onun böyle davranısı onu nede olsa ısıtmıstı.
"Minho ne isin var burda?"
"seni bırakacagım mı sandın sen nere ben oraya kacısın yok.""bu seni affedecegim anlamına gelmiyor"
"inis yaptıgımızda görürsün"
"neyi?"
"söylemem"
jisung yinede tesekkür etti Minhoya cicekler için canımjisung artık ucaktan inmisti yeni ülkede assırı iyidi jisung etrafında dönerek bakındı etrafına
"Jisung benle gelsene"
"annemler"
"izin aldım"
Jisung minhoyu takip ederek bir yere götürdü onu etrafı karanlık bir odadaydılar.
"Minho nerdesin"
etrafındaki ısıklar acıldıgında sok içinde kalmıstı.
karsında duran minho elindeki kagıt ile konusmaya baslamıstı.
"gözlerinde parlayan yıldız.
kalbimide aydınlatıyor
bilmem affeder misin bu odunu
ama kalbinin gizli yerinde odun
ates gibi yanacak."
kafamdan assagı düsen güllerle arkama bakındım.
dolan gözlerle minho ya sarıldım
belki bu hatayı istemeyek yapmıstı her insan bi hak gerekir demi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
oha chat ne diyor | minsung
Fanfiction"oyunu bitirisen jisung benle bi gece" "OHA CHAT NE DİYOR" tt:chaseminn