🧚🏻‍♀️

69 4 7
                                    

🚨ONEMLİ UYARİ SMUT VARR!!🚨

İKİNCİ ONEMLİ UYARİ İLK DEFA SMUT YAZDİM (MERVEGENİN ZORUYLA ) UMARİM OLMUSTUR İYİ OKUAMLARR🙇🏻‍♀️🙇🏻‍♀️

Jimin yavaşça yoonginin kucağına çıkmıştı. Yoon ise bı yandan minigini seviyor bir yandanda işlerini hallediyordu .

Jimin
Yooooooonnnn sıkıldımmm biseyler yapalaimmm~~

Yavaşça gözlüğünü çıkartip bilgisayari kapatırken

Yoongi
Ne yapalım bebeğim

Diyordu bir yandan da jiminin bacagini okşuyordu. Biliyordu ki jiminin buna zaafı vardı ve çok geçmeden boğuk inlemeler bırakmıştı bile büyüğüne.

Yavaş yavaş yoongiye sürtünmeye başlamıştı bile jimin bir yandan sürtünüyor bir yandan da büyüğünün üst dudağını emiyordu. Yoonda küçüğünün bacağını sevmeye ve bir yandan da küçüğünün alt dudağını sömürürcesine emiyordu . Dönen sandalyede zor olucagini düşündüğü için ilk başta masaya yatırmayı düşünmüştü yoon, ama sonra miniginin canının acıycagını düşünerek yatağa götürmeye karar verdi.

Tek hamlede küçüğünü kucağına alıp yatak odasına doğru götürdü . Minigini yavaşça yatağa bırakıp kapıyı kilitlemisti nolur nolmaz diye . Küçüğünün dudaklarını emerken bir yandanda üstünü çıkartıyordu tabi jimin yataga sürtmekten yoonun üstünü cikartmayiyordu ama çıkartmak istiyordu. Yoon bunun farkındaydı bu yüzden dudaklarını anlık olarak ayırarak kucugunun üstünü tek seferde çıkarmıştı ve küçüğünün ellerini ellerinin arasına alarak kendi üstünü cikarttirmisti. Yoon yavaşça küçüğünün ilk önce sağ memesini emiyordu (sağla başlanır Bismillah) bir eliyle ise diğer memesini yoguruyordu. Jimin dahada sesli inlemeye başlamıştı . Tüm odada sadece jiminin ve yoonun boğuk inlemeleri duyuluyordu.

Yoon bu sefer küçüğünün alt kısmını öpmüştü biliyordu ki bı hoşuma gidiyordu. Bu sefer jimin dayanamayip yoonun kemerini çözmeye çalışmıştı dediğim gibi sadece çalışmıştı. Yoon farkettigi gibi miniginin istediği şeyi yapmıştı . İkiside artık tüm çıplaklıklarıyla birbirlerinin önündeydiler (gerçek manada) . Yoon yavaşça miniginin malafatiyla oynuyordu yalıyor öpücükler konduruyor ve parmağını deliğine sokar gibi yapıp geri götürüyordu. Küçüğü en fazla 5 dk dyayanabilirdi .

Ehehhehehe pcilik denince tbai en alaasini yapoyorummm HDHDJDJFHJDJDBDYDYEVRNMDKDJDHDJENEKSİSHEBJİMİNEDBDBASİGİMMMM

Smuti uarida kestim çünkü devamini bilmiyorurmm 💁🏻‍♀️

Neyseee yoonminli günlere ve saatlerrr

öğle yemeği meselesi-yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin