Dizi keyfi

90 5 0
                                    

🌟Bu bölümde hyunlix gelicekkkk🌟

Yoonginin zile basicak eli olmadığını farkettiğim için direkt kapıyı açmıştım zaten.

Jimin
Götelek neden tüm marketi alıyorsun ki ?

Yoongi
Miniğim söylenmek yerine kapıyı biraz daha aralasan ki mutfağa koyabiliyim dimi ?

Jimin
A unuttum buyur

Diyerek bir eliyle kapıyı aralayıp diğer eliyle de içeriye ağırladı. Yoongi poşetleri hızlıca mutfağa bırakıp sevgilisi miniğine sarıldı. Jimin anlık sarılmayla hafif sarsılsa da sonrasında yoongiye karşılık vermişti. Yoongi jimine, jiminde yoongiye sarılınca tamamlanıyordu.

Öncesinden dediğimiz gibi jimin ve yoongi zıtlıklarıyla birbirlerini tamamlıyordu.

☆Bir kaç saat sonra ☆

Jiminden
K
a

pının çalmasıyla yoonginin koynundan kalmıştım. Ben kapıya doğru ilerlerken yoongide filmi durdurmuştu.

Hyunjin
AMİNİ DJDİTİGİMİ FELİXİ PİC FELİZX B BEN İNUN VARYA BEN ONA GUVENEN AKLİMA DİCİM JİMİİİİİNN KURTAE EBNİ WAGGGH!!

Jimin
Sakin ol önce ki rahatça konuya anlayabiliyim hadi geç içeri

Hyunjini sakinleştirmeye çalışırken hyunjin dahada kızgın ve üzgün bir hale gelmişti . Hemde öyle bir raddeye gelmişti ki " Bergen -sen affetsen ben affetmem "açmıştı hemde son ses . Yoongi ise hyunjine eşlik ediyordu bağırarak.

Jimin
Yoongi sen niye efkarlaniyon

Yoongi
İçim geçmiş miniğim

Diyip müziği durdurmuştu.

Hyunjin
SİZİN ARKADASİNİZ BURDA ASK ACİSİ CEKİYO SİZ GİTMİSSİNİZ MUZİGİMİ KAPATIYORSUNUZ YAZİKLAR OLSUN SİZE AAA KOMSULAR AAAA SİDDET UYGULUYOLAR ÖLDÜRMEYİN BENİ ABİLER !!!

Yoongi
Sus bı amk ya annenler seni nasıl seviyo acaba misafirlite elinden telefonu alınmış velet gibisin

Kolumla hafifçe yoongiye uyardım. Yanlış bir şey dedim sanki der gibi bakıp hyunjinin yanina gitmişti.

Yoongi
Hyunjin bak canım kardeşim SORUNUNU SÖYLEDE SEVGİLİMLE DİZİMİZE DEVAM EDELİM AMK NAMJOON BİR SEN İKİ !!

Jimin
YOOONGİ!!

Hyunjin
Bakın şimdi kısaca şöyle oldu
Biliyorsunuz ben ı.n çocukluk arkadaşım ve hani düzenli olarak birlikte gece yürüyüşüne çıkarız hatta Felix ile Chanbin'i de alıyoruz hep birlikte yürüyüşe çıkarız genelde. Neyse işte o sıra Felix ile Chanbin'in işi vardı bizde dışarı çıktık. Dışarıda kar yağıyor ve hani felixle karda tanıştım ilk diye benim için anlamı büyük ve kim yanımda olursa olsun şapşallasiyorum,ama felixin yanında pek sapsalasamam semeyim ben olmaz neyseeee işte post attim ya bu gerizekalı ı.n daydi benim telefonum gitmiş yazmış amk . Eve geldim felixe sarılmak için gittim. Beni ittirdi

Yoonginin kahkasi ile hyunjinin lafı bölünmüştü.

Yoongi
Tama ciddi bir şekilde dinliyorum devam et sen

Hyunjin
İşte bende semeyim diye triplendim ama drama Queenligimden bir şey bırakmıyorum bu arada aslaa neyseeee işte dediki evden siktir git yanında sapsallastigin insanların yanına git dedi. Bu arada işten dolayı pek felixle ilgilenemedigim için bana birazcık 🤏🏻 çok azcik kizgindi.

öğle yemeği meselesi-yoonminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin