Biri gider biri gelir biri biter biri başlar. Her şeyin bir sonu olduğu gibi birde yeni başlangıcı olur...
Ben RANA GÜRSOY 18 yaşindayim lise sona geçtim. Ama ne yazıkki okul değistirmek zorunda kaldim annem sağolsun kendine bulduğu zengin koca adayı yaşadigi saraya bizide taşıdı. Artık o, annem ben ve üvey babacigimin oğluyla ayni evde yaşayacağiz. Ama hiçbirsey beni kareteden alı koyamaz. Size bahsetmedim demi ilk okuldan beri kareteye gidiyorum hayatimda yaptiğim en iyi şey... Çunkü kavga etmeyi çok seviyorum en ufak şeyde ağiz burun dalarım. Ve bu zamana kadar birçok madalyam oldu. Çunkü her seferinde ben 1. Oluyorum.ve bunun ömür boyu süreceğini umuyorum. "Rana kızım odani toparladin demi aksama taşinmış oluruz" dedi. Annem off en iyisi ben kareteye gideyim yoksa deliricem " evet anne hadi ben gidiyorum aksam yeni evinize gelirim"
" kızım nereye gidiyosun? "
" anne antremanim var hoca çağirdi gitmem gerek akşam görüşürüz" diyip evden çıktım ve karete salonuna gitmek için bi taksiye bindim.30.dkk sonra karete salonuna geldim.murat hoca bana doğru gülümsedi ve ;
" Ooo rana bende tam seni arayacaktim ama taşiniyosunuz diye aramadim". " nedenki hocam noldu?"
"Sen en iyi ogrencimsin bunu biliyorsun birazdan kendine guvenen bi ogrenci gelcek bakalim onunda sırtini yere getirebilecekmisin? "
" onu alt edeceğimi sizde biliyorsun"
Dedim gülerek. " tabikide biliyorum ama diğerleri bilmiyor onlarda görsün" dedi murat hoca göz kırparak." ah iste yeni ogrenci geliyor" . " merhaba siz murat hoca olmalisiniz" dedi ve elini uzattı
" evet sende bora olmalisin" dedi ve elini sıktı sonra bana dönüp " buda rana benim yıllardır en iyi ogrencim seninle dövüşecek kişi"
" beni bi kız mı? Dovecek? " dedi bora denilen gerizekalı " ne o beğenemedinmi? " dedim
Murat hoca da " tartışmayın ve sizi piste alalım gençler hodri meydan " dedi ve dövüş salonuna doğru yol aldık.
Bora karşima geçti ; " kendinden çok eminsin bücür? " dedi tamam boyum kisa hatta baya kisa olabilir ama onu dovucem
" boyunun uzun olmasi dayak yiyeceğin gerçeğini değistirmiyor" dedim göz kırparak onu sinirlendirmişe benziodum
" görecez " dedi gülerek " görecez" dedim dişlerimi sıkarak. Murat hoca düdüğü öttürdü ve o anda boranin boynunu kitledim ve yere ittirdim son anda dengesini sağladi ve üstüme koşarak geldi yumruğunu atacaği sırada kolunu tuttum ve karnına tekme attim yere düştü hemen ters çevirip üstune oturdum ve elini sert bi şekilde çevirdim uzun bi surenin ardindan pes dedi SONUNDAA..Murat hoca" iyi mücadele çocuklar ranacığım tebrik ederim yine kazandın" dedi " herzaman hocam" Dedim ve boraya bakip göz kırptım üzerimi değistirdim ve yeni eve gitmek icin yok aldim.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Annem " hoş geldin kızım " dedi ve gülumsedi. Cici babamda " hoş geldin rana gel şoyle oturda seni oğlumoa tanıştirayim" dedi. hah cici kardesimle tanışacaktim " oğlum gelde seni gizem in kızıyla tanıştirayim" dedi yukariya baktim ve cici kardeşim merdivenlerde belirdi.
Ama...ama...inanamiyorum bu Ooo....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARANLIK
Teen Fictionkaranlığın ışıkla olan münasebeti bu çıkan ilişkisinden doğan birlikteliğin hazin sonu...