Boralo dan
Bobby ile konuşalı yaklaşık 1 saat oldu of nerde kaldı bu ben düşüncelerim arasına dalmışken kapı çaldı ben duymadım Chris kapıyı açtı Bobby içeri geldi hemen ardından ise Earl ve Chris geldi onlara neler oluyor bakışı atınca Bobby konuştu
Bobby: boram, hiç değilse bizimle kalsın. Lütfen?
Chris: onu bu evde isteyen tek kişi sendin Bobby.
Kevin: ya boraloya ve bebeğine birşey yapmaya çalışıra Bobby?! Hiç düsündün mü?!
Bobby: Earl bunu yapmaz.
Boralo: yeter! Tamam, kalsın. Ama bana veya bebeğime birşey yapmaya çalışırsa onu parçalara ayırıp, zoglinlerine yediririm Bobby!
Bobby: merak etme boram. Böyle birşey yaparsa zaten senden önce ben davranırım.
Boralo: iyi. Beni takip et Earl.
Earl: ben senden emir almıyorum.
Boralo: eğer benim evimde yaşamak istiyorsan, ya da yaşıyorsan, benden emir alıcaksın.
Earl: iyi. Gidelim.
Bobby her geçen gün beni kendinden daha çok soğutuyordu Earl'e yardım etmesi yetmezmiş gibi bide eve mi getirdi?! yuh! Earl'i misafirlerin kalması için yaptığımız bir odaya getirdim
Boralo: burada kalacaksın, odan burası. Çok kirletme. Evde tek temizlik yapabilen benim ama ben ise hamileyim. Sen temizlersin.
Diyip tam çıkacaktım ki Earl beni kolumdan tuttu
Earl: bak boralo, Bobby senin gibi birisini hak etmiyor, o daha iyilerine layık, efsanelere, normal güçsüz insanlara değil!
Boralo: Earl, farkındamısın bilmiyorum ama, senin karşında şu anda yaşından fazla efsane öldürmüş, bir efsane ve efsane avcısı ilan edilmiş birisi duruyor. Ayrıca normal ve güçsüz bir insan olduğum ne malum? Bu dünya sadece efsaneler ve insanlar üzerinden oluşmuyor. Bunu sende biliyorsun.
Dedim kolumu Earl'den kurtardım ve alt kata indim ekip ve Bobby birbirine kinli kinli bakıyordu Kevin'ın yanına geçtim Bobby'e en uzak olan oydu
Boralo: telefonda sesim sevinmiş gibi geldi ama neden geldin? Beni seviyor musun? Yoksa sadece bebek için mi geldin?
Bobby: hayır boram. Bana soğuk davranmana gerek yok, buraya gelmemin sebeplerinden biri sensin.
Boralo: ismim "boram" değil, "BoraLo", doğru yazarsan sevinirim. Ayrıca, madem benim için geri gelicektin, neden gittin?
Bobby: sana çok sinirlendim, kafamı dinlemem gerekiyordu, ayrılma kelimesi istemeden ağzımdan çıktı. Özür dilerim.
Boralo: senin bana sinirlenme gibi bir hakkın bile yok! Bir sabah uyanıyorum, sevgilim yok, mentorü için haber vermeden savaşa gitmiş! Ay çok normal dimi bobby?! Earl kaç kere bizi ayırmaya çalıştı, şimdi mi ayırmaya çalışmicak?! "Ay bunlar sevgili olmuşlar, ayırmiyim bari" mi dicek?! Artık ayırmak için elindeki tüm her şeyi kullanıcak!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~|•Hayat Acımasız•|~
Fanfictionbu hikaye; BoraLo'nun başından geçen bir kurgu hikayesidir. Ana karakterimiz BoraLo, hikayede t*cavüze uğrar. Bunu herkesten saklamaya çalışır. Her ne kadar başaramasada, başına çok daha büyük olaylar gelir. bakalım neler olucak...