~|•17•|~★son 1 gün★

60 7 35
                                    

Boralo: e, düğün ne zaman olucak?

Bobby: isterseniz hemen yarın yapabiliriz?

Markus: nasıl?!

Chris: biz herşeyi ayarladık. Sizin elbiseleriniz, bizim elbiselerimiz, düğün mekanı, nikah memuru ve şahidi, müzikler, buketler, davetliler ve daha fazlası. Ama daha kimseyi davet etmedik.

Boralo ve Markus birbirlerine baktılar. Ve gülümseyip;

Boralo ve Markus: e yarın yapalım o zaman!

Diye bağırıştılar. Ve herkes güldü. Çok geç olmadan WhatsApp gurubuna girdiler;

✨Boş işler müdürlüğü✨

Boralo: herkes bakabilir mi?

C-m: yine ne var?

Markus: güzel bir haber!

Lady: ay noldu?!

Catalina: YARIN DÜĞÜN VAR!!!!

Kızlar: NE! AMA HİÇ BİRŞEY HAZIR DEĞİL! SAÇ, ELBİSE, AYAKKABI, TOKA! BEN ÇIKIYORUM!

Brianna: bu arada, kimin?

Catalina: bora ve Bobby, Chris ve Markus!

Herkes: hayırlı olsun.

Catalina: ve, bende evlenme teklifinin videosu var! İzlemek isteyen?

Herkes: ben!

Catalina, bir video gönderdi. Herkes video'yu izledi, ve geri yazmaya başladı.

Kızlar: yiaaaaaaa🥺

Trmc: ben, Bobby'nin bu kadar romantik olabileceğini bilmiyordum.

C-m: bende. Ama gayet tatlıydı. Tebrikler.

Boralo: teşekkür ederim...(utandı)

Bobby: bu arada, hepiniz davetlisiniz ha. Çıkın, çıkın gelin.

Catalina: bora, ben eve gidiyorum.

Boralo: tamam abla, görüşürüz.

Catalina: görüşürüz.(Samantha bu grupta değil, Bobby, onu attı çünkü; Samantha, boraya aşıktı.)

Dedi. Catalina, telefonu kapattı ve eve gitmek üzere yol alda. Yaklaşık yarım saat sonra, eve gelmişti. Kapıyı açtı. Ama Samantha yoktu. Catalina odalarda Samantha'yı aradı. Her ne kadarda başarılı olamasada, bakmadığı tek bir oda vardı; yatak odası. Hızla yatak odasına gitti, kapıyı açtı ve... Samantha ve Kassandra yatakta öpüşüyordu. Bunu görünce Catalina'nın kalbi sızlıdı ve panik atak geçirmeye başladı. Hemen evi, birkaç eşyasını ve zoggy'i alarak terk etti. Ve hemen boraların evine gitti. Onların evde olduğunu, mesajlara göz attığı için görmüştü. Koşarak, hızlı bir şekilde yolu yarıladı.

Zoggy: teyze, nereye gidiyoruz?(Birşey dicem; Catalina erkek tarafı mi, kız tarafı mı belli değil? ama hala demek yakışmadı bide uke tarafı olduğu için kendisi teyze durumunda.)

Catalina: babanların yanına.

Zoggy: peki. Ama neden ağlıyorsun?

Catalina: Samantha ablan beni çok üzdü Zoggy. O yüzden.

Dedi. Ve evin önünde durdu. Kapıyı, sert bir şekilde çaldı. Kapıyı açan boralo oldu. Catalina, zoggy'i yere indirdi ve bora'nın boynuna atlayarak ağlamaya başladı.

~|•Hayat Acımasız•|~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin