01

2.4K 52 6
                                    

Selammm👋🏽

🙆🏽🔞🚫💢🚫🔞🙆🏽

🫂

___

Salonda tekli koltuğa iyice yayılmış etrafı izliyordum. O kadar çok içmiştik ki sabah inanılmaz bir baş ağrısıyla uyanacağıma emin olmuştum. Yerde boşalan şişelerin arasında yuvarlanan Alper'e bakmış ve ona bağırmıştım çünkü böyle devam etseydi kusacaktı gerizekalı.

"Alper! Kalk yerden. Otur adam gibi amına. Kusucan yerlere leş olacak her yer zaten hiç değilmiş gibi."

Alper ise bana sızlanarak cevap vermişti. Koskoca cüssesinden utanmadan nazlanıyordu birde.

"Ya Ekin. Kızmasana bana yaa."

Alperin bana bu şekilde nazlanmasına Burak yüzünü buruştumuş ve kafasına vurmuştu.

"Oğlum ne karı gibi 'yaa'lıyon lan. Adam gibi davran az."

Tabi bu sözün üzerine Alper'in cevabı gecikmemişti.

"Bu karı seni bir siker bir siker görürsün karıyı. Andaval seni."

İkiside gerizekalıydı ama işte atsan atılmaz satsan satılmazlardı.

Oturduğum koltuğun yanındaki yemek masasının dibinde ki  şişelerden birini alarak kafama dikmiştim. Bütün bedenim uyuşmuştu ama içmeye devam ediyordum.

Diğer iki gerizekalıda gözlerimi gezdirdim. Onlarında benden bir farkı yoktu. Şimdiden belliydi yarın akşama kadar sızmış bir şekilde kalacağımız.

Burak oturduğu koltukta kafasını geriye yaslamıştı. Bir eli koltukta rastgele dururken sağ eli bacaklarının hatta kasıklarının üzerindeydi. Gözlerimi ondan çekerek yerde yuvarlanmayı bırakmış Alper'e çevirdim. Salak iyice uçmuştu. Bunu ağzından çıkan sözlerdende anlamak mümkündü fazlasıyla.

"Oğlum ben azdım lan. Birilerini sikmek istiyorum."

Dedi. Eliyle pijamasından belli olan kabarıklığı gösterirken.

Gözlerimi devirip cevap vermiştim ona.

"O zaman banyoya giderek elini sikebilirsin kardeşim. Hadi yol al. Kaybol gözümün önünden. İNDİRME O EŞOFMANI!"

Gerizekalı banyoya gitmek yerine önümüzde soyunup elini baksırın içine sokmuş ve kendini okşamaya başlamıştı. Burak ise bu görüntüye ve Alper'in çıkarmaya başladığı kısık sesli inlemelere karşı burnundan nefes vererek çıkışmıştı. Fakat ben gözlerimi Alper'den çekemiyordum. Kanım fokur fokur kaynıyordu resmen. Yutkunup elimdeki şişeden bir yudum daha aldım onu izlerken.

"İnleme amına koyayım git banyoya ne yapıyorsan yap. Senin yüzünden ben de azıcam şimdi."

"Ah şimdi bir karı olucaktı varya."

Bunun sözleri üzerine gözlerimi devirerek çıkıştım ona.

"Gerizekalı onlar senin cinsel objen değil."

Burak da dediğime hak vermiş olacak ki beni onaylamış ve Alper'in kafasına vurmuştu.

"Amına ama ya bir rahat vermediniz. Oğlum hadi lan porno falan açalım aynı anda geliyoruz falan."

Burak bu sözün üstüne kafasına bir tane daha patlatır diyordum ama beni şaşırtarak kıkırdamış bana bakarak sormuştu.

"Açalım mı lan? Benimde boşalmam lazım sarhoş olduğumdan olsa gerek kaldırdım amına."

Burak'ın sözlerine karşı gözlerimi büyüterek yan koltuktan aldığım kırlenti onlara doğru fırlatmış ve konuşmuştum.

"Azmışsınız bir yerlerine koduklarım. Gidin ne yapıyorsanız yapın."

Sarhoşuz Bu Gece Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin