Namjoon, babasından duyduğu aklında dolanan haber ile arabasına binmişti. Sağ tarafı kontrol ettikten sonra ana caddeye çıktı bu akşam ne yapacağını bilmiyordu.Abisi Seokjin'in yanına gitmeye karar verdi. Abisini aradı . Jin'in konumunu öğrenmiştir. Bu sefer dağ evinin yoluna sapmıştı .
Namjoon 28 yaşında yazılım şirketi yönetiyordu. Seokjin ile aralarında 2 yaş vardı.
Normalde şirketin başına Seokjin geçmesi gerekirken Seokjin hayallerini ortaya koymuştu. Şuanda ise büyük bir yemek zincirinin başında ve ünlü bir şefdi.
Namjoon ilerlerken radyoyu açtı.
Açmasıyla birlikte yağmur yapmaya başlamştı.' Gitmesem mi? ' diye geçirdi aklından. Yağmur yağınca dağ evinin yolu kaygan oluyordu fazla virajlı yok bunu dahada zorlaştırıyordu.
Yolun virajlı kısımlarına gelince Namjoon hafiften tırsmıştı. Bir anda önünr araç çıkınca araç ile çarpmıştı. Son katırladıysa siren sesleriydi.
𖤐𖤐𖤐𖤐𖤐
Yoongi, hastanedeydi ve şuanda moladaydı. Sabah saat sekizi gösterdiği anda nöbeti bitecekti.
"Min Yoongi acile bekleniyorsunuz" anonsuyla arkadaşlarıyla olan muhabbeti bölünmüştü.
Koşar adım acile indi. Ambulans için geldiği anlayınca yönünü o tarafa çevirdi.
𖤐Yoongi'den𖤐
Ambulansdaki hemşireden gerekli bilgileri alınca ameliyata karar vermiştim.
Adamın ismini bir yerde duydum veya bir yerde okudum.
"Kim Namjoon"
𖤐𖤐𖤐
Ameliyat başarılı geçmişti. Danışmaya doğru ilerliyordum ki önüme Taehyung çıktı.
"Hyung buraya Kim Namjoon adında bir hasta geldimi? " demişti meraklıca.
"Geldi ama senin neyin oluyor "
Kesinlikle Tae'den duymuştum.
"Hyung unuttum deme demiştim ya kuzenim diye hem kuzenim nerede şuan? "
"Yakını olarak seni mi aradılar, kuzenin şu anda E09 'da "
𖤐Taehyung'dan𖤐
-zaman:Namjoon'un kaza yaptığını öğrendiği zaman-Namjoon'un kaza yapacağını düşünmüyordum o herzaman dikkatli süren biriydi.
Jin hyungu aramak için telefonumu elime aldım. Jin hyung beni aramıştı bile.
☎(+Seokjin, -Taehyung)
+Namjoon'u gördün mü
- Hyr ancak hyung az önce hastaneden aradılar kaza yapmış
+Ne? Hangi hastane?
-Hyung 5N1K soruları gibi soru yığma be
+Sus Tae sen hastane adı ver
- Benim çalıştığım hastane
+Tamam git ben geliyorum
-Bence gelme hyung ben olucam başında sonuçta
+Tamam ama bilgilendirme istiyorum iyi geceler☎
𖤐𖤐𖤐
Hastaneye vardım. Danışmaya doğru ilerliyordum ki Yoongi hyungu görmüştüm. Ona doğru ilerledim. Ve Namjoon'un oda numarasını öğrendim.
Şimdiyse E09'da uyuyan Namjoon'un bedeniyle bakışıyorum.
𖤐𖤐𖤐
Sabah saat yadiyi gösterince içeriye Yoongi ve hemşire girdi. Namjoon yeni yeni uyanıyordu.
"Bugün kendinizini nasıl hissediyorsunuz Bay Kim? " dedi Yoongi
Namjoon mırıltı halinde "Her tarafım ağrıyor" sorusunu yanıtladı.
Yoongi "Dikişli yarayı kontrol etmem lazım deyince Taehyung ayaklanmıştı.
Yoongi kontrol edince 5 gün hastanede kalıcağını söylüyordu ki içeriye FBI gibi giren Jin olmasaydı cümlesini tamamlayacaktı.
"Beyefendi ne yapıyorsunuz''diye çıkıştı Yoongi .
"Kardeşimi görmeye geldim doktor bey suç mu" diyerek karşılık verdi Jin.
"Bu kadar sesliyse bence suç"
"Bence diyorsunuz efendim öznel yarqı kullanıyorsunuz"
"Yeterince atik" diye Namjoon'un söylenmesi ile kapı çaldı.
İçeriye Namjoon'un asistanı Han Jisung ve Lee Mia "Günaydın efendim
öncelikle geçmiş olsun " dedi Jisung ancak Namjoon devam ettirmesi
ne izin vetmedi ve Yoongi'ye öncelik tanıdı.Yoongi açıklamalarını devam ederken yine kapı çalmiştı. Bu seferde Yoonginin asistanı Lee Minho girmişti içeriye odaya göz gezdirince Jisung ile göz göze gelmişlerdi.
Minho çocuğun kim olduğunu öğrenmek istiyordu bu Jisung içinde
geçerliydi. "Efendim." dedi Minho "Bekle az sonra konuşalım'' diyerek
erteledi Yoongi.Minho,Taehyung'un yanina adımlamıştı. "Jk nerede gördün mü? " diye sesizce sormuştu Taehyung.
"Ne biliyim yeni geldim bende hem müneccisi miyim onun da bana soruyorsun''
"Aman soru sormayada gelemiyorsun sende"
"Evet arkadaşlar hastanın birinci dereceden yakını olmayanlar çıksın, asistanlar kalsın." demişti Yoongi.
"Ama Jooniem "
"Cikın hadibhanimefendi "
" Şimdi Jin hyung sen kal ben mesleğime geri dönücem ve Yoongi hyung Jk'i gördün mü?"
"Hayır "
"Tamam" Taehyung da çıkmıştı odadan.
Yoongi gerekli uyarılarıni yapmiştı. "Bay..."
"Yoongi Min Yoongi"
Namjoon'un aklındaki taşlar yeni yeni oturuyordu.
Kendini toplayıp "Bay Min gerçekten çok teşekkür ederim o kız çok sıkıntıydı " dedi Namjoon cümlesini devam ettirmeden Yoongi atladı " Rica ederim Bay Kim
tipinden belli'' diyerek tebessüm etmişti."Minho hadi"
"Tamam efendim" diyerek odadan çıkmışlardı.
𖤐𖤐𖤐𖤐𖤐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CEO'NUN ÖZEL DOKTORU (NAMGİ)
FanfictionYazılım Mühendisi Kim Namjoon ve Prof. Doktor Min Yoongi "@yoongicrazytime" hesabıma giriş yapamadığım içiin hikayeyi burdan devam edeceğim.