4.Bölüm

87 10 9
                                    

Yorumlarınızı ve oylarınızı esirgemeyinnn iyi okumalar🤍

=====================================

Kapının önünde beni bekleyen annemi gördükten sonra adımlarımı hızlandırıp sarıldım ona.

"Neredeydin?!"

Gülerek gözümü devirdim.

"Eve geliyordum anne.Ayşegül sağolsun 3. kez tek başıma bıraktı beni!"

Ayşegül'e döndüm.Yanına koşarak beline değdim.Ordan tiki vardı ve gıdıklanıyordu.

"Hey!Kaçma."

Koşarak odama çıktım ve yatağa bıraktım kendimi.Hemen ardımdan Ayşegül girdi kapıdan.

"Benimde seni gıdıklamamı ister misin?"

Kafamı iki yana salladım.

"Bence de istersin."

Gülerek yanıma gelip karnımı gıdıklamaya çalıştı ama tepki göstermediğini görünce şaşırdı.Omuzlarımı yukarı kaldırdım.

"Çocukluğumdan beri gıdıklanmam."

Kaşını çattı ve düşümeye başladı.

"Hiç mi tikin yok yaa!"

"Olsa da söylemem."

Gülerek göz kırptım.Aynı şekilde karşılık verdi.

"İyi hadi çık çık üstümü değiştiricem."

Onu odadan çıkarmaya çalışırken bir el hareketiyle üstümü değiştirdi.

"Başından savamazsın beni gel otur şuraya.Nasıl geldin sen anlat bakalım."

Donakaldım sorusuyla.Toygar getirdi desem ne derdi?

"Tek gelmedim tabii ama okuldan bir arkadaşımla geldim.Burayı biliyormuş."

Gülerek iki kaşını kaldırdı.

"Bizim sınıftan mı?"

Kafamı salladım hiç düşünmeden.

"Ceren mi?"

Yine düşünmeden kafamı iki yana salladım.

"E kim o zaman söylesene!"

Biraz tereddüt etsemde içimden dalga geçmemesi için dualar ederken ağzımı araladım.

"Toygar.O da tek gidiyormuş eve...Tek gitme,yani ikimizde gitmeyelim dedi.Ben bilmiyorum deyince de..."

"Nasıl ne dedin Toygar'a?!"

"Ya çaktırmadım ama doğruyu söyledim."

Kafasını kaşıyıp ayağa kalktı.

"Neyse ben cevabımı aldım hadi ne yapıyorsan yap şimdi Cemrecim.Zaten kovdun benide."

Koşarak odadan çıktı ve kapıyı örttü.Beni kendimle bıraktı.Gözümü kapatıp günün yükünü atmaya çalıştım...

-

Okulumun ikinci günü erkenden kalktım.Zaten erken yatmıştım.Zor değildi.Fakat feci başım ağrıyordu.Okula gitmek istemeyeceğim bir ağrıydı.

"Anne!"

Annemin yanına mutfağa gittiğimde teyzemi gördüm.

"Teyze annem nerde?"

"Bahçededir.Noldu kuzum?"

"Başım ağrıyor feci.Bunu geçirecek bir sihir var mı?"

Kafasını iki yana salladı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jun 05 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Toygar ➤ Acemi CadıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin