İyi okumalarr.Oylarınızı ve yorumlarınızı esirgemeyin🤍
======================================
Adımlarım yeri titretirken o gıcık sesiyle tekrar seslendi ardımdan.
"Sen sınıfını biliyor musun?!"
Olduğum yerde kalmamla yüzündeki sırıtışı hissedebiliyordum.
"Müdürün odası ikinci kat.Lazım olur belki!"
Derin bir nefes alıp oflayarak ayağımı sinirle yere vurdum.Hızlı adımlarla okula girip ve -ne yazık ki- Toygar gıcığını dinleyerek 2.kata çıktım.Müdürün odasını ararken gözüme içerisi görününen ve içeride hafif hareketler ile dans eden bir yandan da elindeki kumandaya benzer şeyi mikrofon gibi ağzına tutmuş, bir o yana bir bu yana sallanıp duran adamı gördüm.Kapısına baktığımda 'Müdür' yazısını görüp büyük bir iç çektim.Allah'ım ben nereye düştüm,delisinden geçilmez YaRabbim!
Müdürün gözümdeki katı siması yerlebir olurken rahatlayıp kapıyı tıklattım ve ileri girdim.Hemen karşımda dimdik hazırolda bekler gibi durduğunda kaşlarını çatıp elindeki kumandayı arkasına sakladı.
"Buyur yavrum?"
Ağzımı açmama izin vermeden devam etti.
"Ha sen yeni öğrencisimizsin!Gel,seni sınıfa götürüyüm çocuğum gel."
Gerek olmadığını söylemeye kalmadan kolumdan tutup odadan çıkardı beni.Bir kaç sınıf geçtikten sonra kapıyı tıklatıp içeri girdi.
"Dersinizi böldüm hocam ama yeni öğrencimizi tanıtmam lazım."
Sınıfa girer girmez Ayşegül ile göz göze geldim.Kaşlarımı ona doğru çattığımda omzunu sirkeledi.Ardından müdüre döndüm.
"Yeni arkadaşınız-bana doğru eğildi-adın neydi yavrum?"
"Cemre hocam."
"Cemre.Onunla iyi anlaşın lütfen."
Özellikle sol sıradaki kızlara doğru söylemişti.Kızlar gözlerini devir dillerinde bir tanesi ayağa kalktı.
"Dilaver hocam ithal giyiniyor mu yeni gelen arkadaşımız?"
Anlamadığım şekilde çok hareket eden bu kızın ses tonu dahi gıcıktı.İyi anlaşamayacığımız çok belliydi.Gözümü devirip adını öğrendiğim müdürü yani Dilaver hocayı hiç yormadan kendim cevapladım sorusunu.
"Türk markalarından giyiniyorum ithalden kat kat iyi tavsiye ederim."
Kız kaşlarını çatıp kollarını göğsüne bağladı ve yerine oturdu.
"Şşşt!Kavgaya başlamayın hemen.Bak Cemrecim ön sıra boş oraya oturabilirsin.Haah oldu.İyi dersler çocuklar.İyi dersle Hulki hocam."
Kendimi orta en ve en ön sırada bulduğumda Müdür Dilaver'in adını söylediği hocaya döndüm.Kızıl,orta boylarda,efendi bir adama benziyordu.Onunda deli çıkmaması için dualar ederken kolumun dürtüldüğünü hissettim.Arkaya döndüğümde Ayşegül ve onun yanında oturan kızıl, tatlı kız ile göz göze geldim.
"Noldu?"
Ayşegül'ün sorusunu iç çekerek cevapladım.
"Teneffüste anlatırım."
Kafasını sallayıp geri çekildi.Önüme döndüğümde aniden kapı açıldı.Toygar hızlı adımlarla kafası yerde üstüme doğru yürürken ilkilerek hafif yana kaydım.
Kafasını kaldırdığında göz göze geldik ve aniden duraksadı.Dudağı yana doğru kıvrılırken kaşlarımı çatıp kendi içinde ne yaşadığını anlamaya çalıştım.Psikopat galiba ama emin değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Toygar ➤ Acemi Cadı
Fiksi UmumBana "𝗨𝗰𝘂𝗯𝗲!" dediğinde beynim '𝗚ı𝗰ı𝗸!' diye bağırdı belki ama... O kızı koruyup "𝗨𝗰𝘂𝗯𝗲 𝗱𝗲𝗴̆𝗶𝗹!" dediği zaman, kalbim '𝗢 𝗸ı𝘇ı𝗻 𝘆𝗲𝗿𝗶𝗻𝗱𝗲 𝗼𝗹𝗺𝗮𝗸 𝘃𝗮𝗿𝗱ı...' demişti bana...