Julissa : Hey mommy can we go visit dad today ?
Julian : Don't be stupid , of course we can , he's our dad.
Angelina : Hey ! Don't be mean to your sister
Julissa :*sticks out tongue*
Angelina : Lemme see if you can go , after you finish your breakfast.
10 MINUTES LATER *
Angelina : He said yes , now go start packing your staying for the weekend.
Twins : YAY !
AFTER DROPPING THEM OFF , I WANTED TO GO FOR A SWIM. I CHANGED TO MY BIKINI AND JUMPED IN, WITH THIS WEATHER WERE HAVING I COULD JUST JUMP IN COLD WATER FOR ALL I CARED.
ANGELINA : Ahh , so relaxing.
40 MINUTES LATER , IT WAS JUST ME AND THIS GUY , I WAS CREEPED OUT SO I LEFT .
MAN : Hey , can you help me with my car , it won't start.
I WAS SCARED TO SAY NO , SO I SAID YES ! ALL I THOUGHT ABOUT WAS MY KIDS.
ANGELINA : Umm sure ... okay
Man : Thank you so much.
Angelina : Yeah no problem.
I TURNED AROUND FACING THE OTHER WAY THE GUY WAS , THAN I JUST BLACKED OUT . 1 HOUR LATER I WOKE UP , I HAD NO IDEA WHERE I WAS AT. MY HEART WAS BEATING FAST , I WAS HOPING IT WAS A DREAM , BUT IT WASN'T , AND IN THAT MOMENT I WAS CRYING. ALL THESE THOUGHTS CAME UP , BUT MOST OF ALL I WONDERED IF I WAS EVER GOING TO SEE MY KIDS AGAIN. OR EVEN MY FAMILY.
Angelina : HELP HELP HELP I GOT KIDNAPPED .
I WAS SCREAMING AS LOUD AS I COULD BUT IT WAS NO USE , NOBODY COULD HEAR ME OTHERWISE I WOULD HAVE BEEN SAVED INSTEAD THE MAN CAME IN.
Angelina : W...who are you !? Where am I !?
Man : My name , thanks for asking , is Robert. And your in my house.
Angelina : LET ME OUT OF HERE ! LET ME GO SEE MY KIDS ! I WANT TO GET OUT !
Robert : SHUT UP ! Now no one can hear you , and if u try to escape than your only making it harder for yourself baby.
Angelina : I'm not your baby .
AND WITH THAT I GOT SO MAD I KICKED HIM IN HIS BALLS. IF HE HAD ANY .
Robert : YOU SON OF A BITCH , HELP ME UP RIGHT NOW , YOU SLAVE , GOOD FOR NOTHING !
Angelina : WATCH ME LEAVE !
AND WITH THAT I LEFT OUT OF THAT ROOM. BUT RIGHT WHEN I WAS ABOUT LEAVE ,
Robert : WHERE DO YOU THINK YOUR GOING , BITCH , YOUR MINE NOW . GO BACK TO YOUR ROOM NOW OR YOU'LL REGRET NOT TO.
I STOOD THERE LOOKING AT HIM , THAN I SPIT ON HIS FACE AND RAN , TRYING TO FIND AN ESCAPE.
Robert : YOUR GOING TO REGRET DOING THAT , MOTHER FUCKER.
HE CATCHED UP TO ME. HE WAS PULLING MY HAIR UP TO THE ROOM I WAS IN.
Angelina : Please ... don't h..hurt me I .... I have kids.
HE STARTED PUNCHING ME , KICKING ME , THROWING ME . I BLACKED OUT AGAIN.
HEY GUYS :) HOPE YOU LIKE MY STORY ... SO I WILL PUBLISH ANOTHER PART ONLY IF I KNOW PEOPLE LIKE MY STORY AND ARE READING IT. UNTIL NEXT TIME ... BYE :)
YOU ARE READING
If Only You Knew
Horreur2 twins boy and girl , your name is Angelia , divorced , twins visit their dad and you than go swimmig. What will happen there ? Good or bad ?