De jongen liep op mij af en drukte zijn hand tegen mijn mond. "AAAAAAHHHHH HEEEEEELLLLPPP!!!!!!!" Schreeuw ik als ik over zijn hand heb gelikt zodat hij me losliet. "Gaaaaaassstt! Als je me gaat verkrachten als een of andere enge pedo krijg je zo'n harde trap in je lul dat je nooit meer kan lopen!" Schreeuw ik terwijl ik in een vechtpositie ga staan. Hij lacht, WoW voor een pedo is hij best knap. " rustig aan" zegt hij ik ben geen pedo ik ben maar twee jaar ouder dan jij."Huh hoe weet hij mijn leeftijd? "Duusssss je ontvoerd me voor de lol?" Vraag ik. "Nee" zegt hij alleen maar. Oké nu begint hij me echt te irriteren! "Wat doe je hier dan?! Wat voor stalker ben jij? "Hij sleurt me weer verder." Wie ben jij eigenlijk vraag ik. Op hetzelfde moment blijft de mouw van het zwarte shirt wat hij aan heeft achter een scherpe tak hangen. Ik zie een tattoo op zijn arm in een vorm die ik ken. Ik begin aan zijn mouw te trekken zodat ik het beter kan zien. De jongen word boos "stop daarmee!" Maar het is al te laat ik zie nu wat voor tattoo het is en het is precies wat ik dacht. De tattoo is een soort van krul wat om zijn arm zit gedraaid, ongeveer ter hoogte van zijn elleboog. Naast de krul staat een libelle, zowel de krul als de libelle is zwart. Wat ik zie is de reden waarom ik altijd lange mouwen draag zelfs in de zomer, want ik heb namelijk dezelfde. "O......M......G.......... Roep ik je bent ook een witch!" Hij zegt nu eindelijk iets "ja klopt en jij ook en daarom kom je nu met mij mee." Nu loop ik maar gewoon braaf mee want nu weet ik zeker dat hij niet gevaarlijk is."