4. bölüm

6 0 0
                                    

karga adam gözlerini sonsuzluğa dikmişti. fırtına uzun saçlarını dağıtmakta, kuzey ayazı tenini dağlamaktaydı. etik kabul görülemeyeceği açık olmasına rağmen methodunun işe yaradığını görmek ona müthiş bir tatmin duygusu getirmekteydi. işin içinden çıkmayı zorlaştırdığını bilmek ise aklını bulandırıyordu.elini çantasının içine sokup metalin soğukluğunu hissetti. orada duruyordu, henüz ona ihanet etmemişti. ölü gözleri karanlığı delerken karga adamın zihnine kar yağıyordu. ne yapması gerektiğini çok iyi biliyordu.taştan yapılmış eve doğru emin adımlarla ilerledi. sıkışmış ahşap kapıyı tek hamlede açtı. ana kapıya doğru adımlarını hızlandırdı. yumruğunu sıkıp, nefesini tuttu. ciğerlerindeki soğuk havayı yavaşça dışarıya verip kapıyı iki kez vurdu.güzel kadının ağzından “hoşgeldin”’ onun için hiçbir şey ifade etmiyordu. zalim dudakları korkunç bir gülümsemeyle kıvrıldı. holü geçerken sinsice uzanıp yağdanlığı çantasına attı. mahzene doğru yürüdü, köşedeki lambayı alıp tüm gücüyle kapağı açtı ve karanlığa doğru ilerledi. odun ateşinin bulunduğu odaya girdi.gözleri parıldıyordu... artık yalnızca parçaları doğru şekilde birleştirmeliydi. çantasından, yanmış kenarlarıyla parşömen parçaları taşan, yüzlerce yıllık deri ciltli bir kitap çıkarttı. titreyen parmakları bileşen listesini takip ederken, alev ışığı parşömeni aydınlattı. bileşenleri bir bir çantasından çıkartmaya başladı. önce tava ve yağdanlığı çıkardı. devamında küçük bel çantasından cam tuzluğu masaya yerleştirdi. tam o anda şok ve korkuyla gözleri faltaşı gibi açıldı; yumurtaları unutmuştu.

Paranormal Hikâyeler Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin