Nasılsınız arkadaşlar. Umarım hayatınız güzel geçiyordur.____________________♣︎___________________
-İlahi bakış açısı
Chifuyu, Baji'nin evinin kapısını çalıyordu. Nedenini kendisi de bilmiyordu. Sadece gördüğü rüyaya inanarak çalıyordu. Gördüğü rüyada Baji'nin akıl hastanesine şizofreni tanısıyla yatırıldığını görmüştü.
Kapıyı Bayan Baji açarak karşıdaki Chifuya baktı. Chifuyu, Baji için geldiğini söylediğinde Bayan Baji onu içeri çağırarak sohbet etmek istediğini söyledi.
İkisi içeri geçtiklerince Chifuyu iyice huzuesuz olarak Toman üstlerini çağırarak bir buluşma ayarlama kararı aldı.
Bir saat içinde toplanöışlsrdı. Herkes Chifuyu'ya bakıyorlardı. En son sessizlikten rahatsız olan Draken sessizliği bozmaya karar verdi. Boğazını temizleyerek konuşmaya başladı;
Draken:"Bizi neden çağırdın Chifuyu?"
Chifuyu:"Baji-san hakkında."
Mikey:"Baji hakkında mı? Ne oldu ki?"
Chifuyu boğazını temizleyerek masadakilere teker teker göz gezdirdi. Şimdi söyleyeceği şeyleri dile getirmek onun için hiç kolay değildi.
Chifuyu:"Bugün Baji-san'ın annesi ile biraz konuştuk. Bana tedirgin olduğunu söyledi"
Chifuyu'nun söyledikleri ile herkes dikkatini ona çevirdi. Herkes ne demek istediğini merak ediyordu. (herkes didiğimde 3 kişi.)
Mitsuya:"Olayı tam olarak anlatır mısın Chifuyu?"
Draken:"Evet, ne oldu?"
Chifuyu:"Bayan Baji'nin söylediğine göre Baji-kun evde sürekli biriyle konuşuyormuş."
Mikey sırıtarak arkasına yaslandı. Bu sırada diğerleri de rahatlamış gözüküyordu.
Mikey:"Sevgilisi mi var acaba?"
Mitsuya:"Bizi neden korkutuyorsun? Bir arkadaşıyla konuşuyordur."
Chifuyu hızlıca başını iki yana salladı. Herkes kaşlarını çatmıştı.
Chifuyu:"Genellikle odasında vakit geçiriyormuş. Zaten o zamanlarda biriyle konuşuyormuş. İşin tedirgin edici kısmı odada tek olması."
Draken içinden "Artık tamamen sıyırdı." Diye geçiriyordu. Mitsuya ise ne dediklerini idrak etmeye çalışıyordu. Mikey'in ise gülümsemesi hızlıca solmuş ve rahatsız hissetmişti kendisini.
Chifuyu:"Bayan Baji'nin dediğine göre artık o kadar da sık onunla oturmuyormuş. Günün çoğunu odasında geçiriyormuş. "Konuştuğu" kişi ile ders çalışıyormuş bazen. Bazense kavga ediyormuş. Arada bir flört ediyormuş galiba yani."
Mitsuya:"Zavallı Baji. Saplıktan kafayı yedi. Ben dedim size buna birini ayarlayalım diye."
Draken:"Sen önce kendin ile ilgilen."
Mikey:"Bu durum ciddi. Şimdi şakalaşmanın sırası değil."
Mikey'in sözleri ile ikili atışmayı bırakmıştı. Chifuyu ise ona hak vererek konuşmaya devam etti.
Chifuyu:"Sadece konuşsa yine iyi. Genellikle biri yanındaymış gibi davranıyor. Birkaç kere bende denk geldim. İşin en tuhaf kısmı da benden birkaç kere aşk tavsiyesi istemiş olması."
Draken:"Cidden haklısın galiba Mitsuya."
Mikey:"Bende Baji'nin normal davranmadığını fark ettim. Son birkaç gündür herkesten kaçıyor."
Mitsuya:"Kazutora'nın hapisten çıkmasına az kaldığı için olabilir mi?"
Draken'in onun koluna dirsek atmasıyla ne dediğinin farkına varan Mitsuya hemen sustu.
Draken:"Baji için bende endişeleniyorum ama şuan ne yapabileceğimiz hakkında hiçbir fikrim yok."
İç çeken Chifuyu ile derin düşüncelere dalmış Mikey konuşmaya başladı.
Mikey:"Baji'ye ne oluyor?"
Herkesin aklında yankılanan o soruyu sesli bir şekilde duymak diğerlerini kötü etkilemişti.
Mitsuya:"Belkide bu sefer cidden delirmiştir? Şizofreni felan?"
Herkesin aklında bulunan ama kabul etmek istemedikleri ihtimalin sesli söylenmesi üzerine hepsi sessizliğini korumaya başladılar. Hepsinin aklında farklı şeyler geçiyordu. Chifuyu bunu duyunca aklına rüyası gelmişti.
Mikey:"Baji ne oldu sana?"
Draken:"İyi mi acaba?"
Mitsuya:"Birdiler iki oldular. Hele bir başına iş gelsin varya!"
Chifuyu:"Baji-san size yardım edeceğim!"
Herkesi aklından bunlar geçiyordu. Farklı şeylerdi belki ama hepsi de arkadaşları için endişeleniyordu.
Mikey:"Hepimiz Baji'yi gözetim altında tutucağız. Okulda Chifuyu'nun gözetiminde. Biz üçümüzde onunla vakit geçireceğiz. Yanlız bırakmayalım onu."
Herkesin başını sallamasıyla konu kapandı. Diğerleri oturup sipariş ettikleri yemekleri yemeye başlarken Mitsuya telefonuna gelen mesajı okumasıyla kaşlarını çatması bir oldu.
Mitsuya:"Benim gitmem lazım size afiyet olsun."
Hızlıca kimseye bir cevap verme hakkı tanımadan kafeden çıkarak mıtoruna bindi ve motoru sürmeye başladı.
Chifuyu'nun içinden geçen tek şey şuydu;
"Baji-san size ne olduğunu bilmiyorum. Fakat sizin yanınızda olacağım ve size yardım edeceğim!"
°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°●°
Gününüz nasıl arkadaşlar? Umarım güzeldir.
Bu arada biliyorsunuz ki -bilmiyor da olabilirsiniz normal- Yume Japonca'da hayal, rüya anlamına gelir.
İyi günler/geceler
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Nesin? (Baji x y/n)
FanfictionB:"Sen kimsin?" "Iıı bende bilmiyorum. Hayalet veya ruh herhalde." Yume kimse tarafından görülmeyen biriydi. Hiç kimse onu görnüyordu. 1 kişi hariç. O kişi ise Baji Keisuke'ydi. Bu onların kaderi miydi yoksa tamamen bir tesadüf müydü? Kader onlara b...