Herkes odalara valizlerini bırakmış ve valizleri yerleştirme gereği duymadan eğlenmek için dışarı çıkmışlardı. Genç kız da arkadaşlarının peşinden gelmişti. Herkes toplanmış ve doğruluk mu cesaretlik mi oynamaya başlamıştı. Şişe genç oğlanın önünde durmuştu.
? : Söyle bakalım hoşlandığın biri var mı?
K: Evet
?: Kim
K: Bir soru hakkı
Ardından Hocanın onları çağırması ile okulca oynanacak bir oyun alanına gelmişlerdi. Oyun listeye göre olacak herkes biriyle eşleşecekti ve eşleşenlerin bileğine kelepçe vurulucaktı. Anahtarı bulup kelepçeden ancak öyle kurtulabilirlerdi çocuklar. Genç kız ve genç oğlan elerindeki kelepçeye bakıyorlardı. Kız doğu ya doğru erkek ise batıya doğru yürümeye başlamıştı.
Genç kız genç oğlana kaşlarını çatarak baktı.- O tarafa gidelim!
K: Hayır bu tarafa
...
Anahtarı bulamayan tek gurup kalmıştı. Onlar da bulamayınca ceza olarak yiyecekleri hazırlayacakları söylenmişti. Genç kız yavaşça dolabın kapağını açmış ve çorba için gerekli malzemeleri çıkarmıştı. Erkek te kızın arkasındaki masaya yaşlanmıştı. Kız dometesleri doğrarken aynı zamanda söyleniyordu. Erkek kızın kafasına doğru düşen tepsiyi görünce kızın üzerine bir kalkan oldu. Yere düştüğü için dizi kanıyordu genç oğlanın. Kız ise şuan oğlanın dizine pansuman yapıyordu. Tentürdiyotu yavaşça oğlanın yarasına sürdü. Oğlan ise ağzından acı bir inilti çıkardı. Genç kız hemen yaraya üflemeye başladı.
- Çok acıdı mı?
K: Daha kötülerine katlandım bana acımana gerek yok.
- Sana acımıyorum!
...
Genç kız odasına girmiş bavulunu açmış ve içindekileri boşaltmaya başlamıştı. Yeni bir mektup görmesiyle mektubu açıp okumaya başlamıştı.
Bana kimse sen gibi baktı mı bilmem ama ben sana kimseye baktığım gibi bakmadım.
~Anonim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Killua x reader
Fanfic"Onu sevmek nefes almak gibiydi Gel de nefes almaktan vazgeç şimdi..." -Hz. Mevlâna