13. Bölüm

26 15 2
                                    

Elifin anlatımıyla

Sabah uyanıp yola çıkmak için, hazırlandım ve terefonu alıp Emre'yi aradıktan sonra piknik sepetini alıp piknik yerine gittim ve Emre'yi bekledik ten sonra emre geldi.



Emre'nin anlatımıyla

Elif aradığını görünce hemen açtım,
Ve onla konuştuk tan sonra kalkıp hazırlanıp yola çıktı m. Ve piknik alanına geldim. Piknik yaptık, fotoğraf çektikten sonra arabanın yanına gittik.

Herşeyi toplayıp ,arabaya koyduk, sonra Elif'le , fotoğraf çekmeye gittikten sonra, arabaya dönüp, önce elifi eve bırakıp, eve geçip üstümü değişip, evin kapısını kitle dik ten sonra , duş alıp, yatağıma uzandım.


Elifin anlatımıyla

Eve geldikten sonra eşyaları yerleştir dik ten sonra odama çıkıp duş alp, terefonu mu şarja takıp, üstümü değişip, Emre'ye iyi geceler mesajı atıp, yatağıma uzandım.

Terefon konuşması

Elifin mesaj ı

İyi geceler sevgilim herşey için teşekkür ederim ❤

Emre'nin mesaj ı

Sanada sevgilim rica ederim seni çok seviyorum iyki varsın sevgilim
❤❤

Elifin mesajı

Bende seni çok seviyorum sende iyki varsın aşkım💕

Emre'nin mesaj ı

Sende canımın içi istediğinde arayıp mesaj ata bilirsin bişey olursa çekinmeden arayıp söyle olurmu canımın içi.

Elif'in mesajı

Olur aşkım senin içinde geçeli o sözler tamamı aşkım neyse yarın görü sürüz ve ben sana kurabiye ve sürpriz tatlılar yapı cam BB.

Emre'nin mesaj ı

Eminim çok güzel olur eminim ama kendini de yorma olurmu neyse sanada BB. Canım

Arkadaşlar beğenip oy vermeyi unutmayın lütfen emeğin karşılığını verin sizler seviliyor sun uz 🧡 sizler için 230 keli me yazdım.

Uzak Mesafedeki Yakınlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin