özel bölüm 2

14 9 1
                                    

5 Ay sonra

Sabah  kalktım ve ailece kahvaltı ettikten sonra Emre'ye sürprizim var onu hazır edip oğlumla onun iş yerine gitmek için üstümüzü giyip annemle vedalaştık ve Emre'nin ofisine geldik ve odasına çıktık oğlum asaf kapıyı açıp babasına koştu.“ hoş geldiniz ” hoş bulduk. “ hoş geldin aslan parçası” “hoşbulduk baba sana bişey dicem” “ de oğlum ” asaf hayır annem evde söylersin ”  “   ama anne dayanamıyorum anneannem sevindi dedem sevindi tek babam kaldı nolur” “Tamam oğlum söyle ” “ Yaşasın canım annem neyse  uzatmak istemiyorum baba ” “ efendim oğlum siz bişey sanıyorsunuz benden ”“ baba küsme tamamı dayanamadım annemle öğlen dik bun dan sonra   ailece öğlen c e z  tamamı   ” “ Tamam oğlum söyleyin artık ” “ Baba ben kız abisi oluyorum”  “ Ne gerçekten mi ”  evet aşkım  gerçekten hep beraber sarıldık tan sonra  dışarı çıkıp  bebek için alış veriş ve kendi evimizde oda yapmaya karar verdik aradan 5 saat geçince kendi evimize gelip oğlumu kendi odasına yatırdık kapısını kapatıp bebek odasını  hazır ettik sonra oranın da odasını kapatıp kendi odamıza geçtik burada güzel kızımın sağlanan yatağı vardı geçici olarak doğduğunda bizle yaptıracağı mız    için buraya koyduk beşiği neyse banyo yapıp yatağa yatıp uyuduk .

Arkadaşlar bu kitabın son özel bölümü kaldı okuyup oy verirseniz hem bu kitabıma hem diğer    kitaplarım ı  okuyup oy verirmisin iz.

Uzak Mesafedeki Yakınlık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin