Bana gelen e-postayı tıkladım.
Sevgili Jayla Foster,
Toka çekmenize bakmanız rica edilir.
Büyülü günler dileriz.
Büyük ihtimalle isimsiz e-postayı gönderen annemdi. Belki bir hediye koymuştu yada toplamam gerektiğini mi farz ediyordu? Her ne kadar postayı annemin gönderdiğine emin olsamda hafiften tedirgin olmuştum.
Hızlı adımlarla odama yürürken bir yandan da düşünüyordum. Sonunda gelmiştim. Küçük odamın her yeri vintage eşyalarla doluydu. Güzel ve detaylı bir şekilde dekore edilmişti.
Bne ettiğim için değilde gerçekten güzel bir şekilde dekore edilmişti.Yatağımın yanında duran küçük çekmecemin ilk olarak 1. gözünü açtım. Orada küçük bir zarf duruyordu. Üstünde siyağ bir mühür, mührün üstündeyse siyağ bir M harfi vardı. Arkasındaysa adresim yazıyordu.
Jayla Foster
İngiltere/Londra
St. Lucas Caddesi, Maria Apartmanı, 9. Daire.Zarfı açmak için baş parmağınızı mührün üstüne koyunuz.
Meraklanmaya başlamıştım. Baş parmağımı yavaşça mührün üstüne koydum. Küçük bir "clup" sesiyle birlikte parmağımı çektim ve zarfı açtım. Elime ilk gelen kağıdı aldım. Üstünde şunlar yazılıydı:
Sayın Jayla Foster,
Maleficia Cadılık Akademisi'ne kabul edildiğinizi büyük bir zevkle bildiririm.Okul Bir Haziran'da başlamaktadır. Yanıtınızı bir saat içinde göndermelisiniz. Bir saat geçince kağıt otomatik olarak imha edilecektir.
Yanıtızını göndermek için ekte bulunan yanıt kağıdınızı imzaladıktan sonra yakıp suya bırakmanız yeterlidir.
Malzemeler ekte belirtilmiştir.
Danışmanınız Farah Mutluorman
Maleficia Cadılık Akademisi Müdür Yardımcısı Bridget Sertkaya
Hemen zarfın içindeki ikinci kağıdı açtım.
Okul kitapları
İksirleri Anlamak
(zorunlu)Ritüellere İlk Giriş
(zorunlu)Cadılık Tarihi
(zorunlu)Uçuş Rehberi
(zorunlu)Sihirli Hayvanlar ve Kara Kediler (zorunlu)
Gençler İçin Tüm Sihirli Sporlar
(zorunlu)Renkler ve Büyülü Taşlar
(ikisi de cadıya göre seçilecektir)
Hayvan
Herhangi bir siyağ kedi
Öteki Gereçler
Küçük boy kazan
Temel iksir malzemeleri seti
İksir tüpü seti
Bir kese büyülü toz
Parşömen
Mürekkep
En az 2 tüy kalem
Bir süpürge
Sihirli tebeşir
Kıyafetler
Şapka
Cadı renkleri dahilinde Forma içi kıyafet
Forma
Pelerin
Kışlık pelerin
Ritüel kıyafeti
Gecelik
Okul ayakkabısı
*Öğrencilerin cadı rengi ve siyağ dışında bir renk giymesi yasaktır*
Gözlerim büyümüştü. Gerçek olabilir miydi bu? Belki de şuan koltuğumda gece yarılarına kadar fantastik okurken uyuya kalmıştım. Evet, kesin öyle olmuştu. Rüyamda olduğuma göre bunu kabul edebilirdim.
Terleyerekten son kağıdı çıkardım. Bu Yanıt kağıdıydı. Elime bir tükenmez kalem alarak kıvrak bir imza attım. Ardından mutfağa koşarak gidip kağıdın ucunu çakmakla yaktım. Ardından kağıt daha önceden hazırladığım şu dolu kaba bıraktım. Suyun üstünden dumanlar yükselirken masanın altına kaçtım.
Dumanlar bittiğinde suyun içinde kağıt parçası ilk olduğu haliyle duruyordu.
Kapı çaldığında karşımda kum rengi renkte saçları omzuna kadar uzanan, kum rengi uzun bir elbise giymiş. Benden 2 yaş büyük bir kızla karşılaştım.
"Merhaba, ben Farah Mutluorman. Danışmanınım. Eğer hala rüyada olduğunu düşünüyorsan*Jayla'nın kolunu cimdikleyerek* acıdığına göre rüyada değilsin. ".
...
Selam, nasılsınız?Umarım kurguyu sevmişsinizdir.
Fikir önerilerine açığım.
Saygı çerçevesinde eleştirilere açığım.
Birkaç bölüm sonra okulu göreceğiz.
Umarım tutar.
Bölümler geç gelebilir, öğrenciyim.
Kelime sayısı: 451
Görüşürüz!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Maleficia Cadılık Akademisi
FantasyMaleficia Cadılık Akademisi yüzyıllardır yetenekli genç öğrencileri başarılı bir cadı yapar. Her şeyden habersiz Jayla'da bu öğrenciler arasındadır. "Sen özelsin Jayla. Sen bir cadısın." Not: Bu kitapta cadılık hakkında pek bir bilgim olmadığını gö...