Oğlunu kaybettiğini öğrendiğinde bebeğinin yanında olmamasına dayanamamış, depresyona girmiş, bu kaybın üstesinden gelmesi zor olmuş, iki yılını almış, Naruto'nun tek tesellisi olduğu iki yılDaha sonra 21 yaşında tekrar hamile kaldı ve bu kez iki çocuğunun doğduğu gün Sakura ona bakmak için oradaydı.
Boruto'nun dünyası
Kawaki için tüm bunlar zaten işkenceydi, ona sahip olduğu bazı mühürleri çıkaramayacağını, Sharingan'a sahip olduğunu söylememesi gerektiğini, tek bir Uchiha olduğu için hiçbir şey söylememesi gerektiğini ama kimsenin bunu yapmadığını söylediler. onu öldürecek başka kişilerin de olduğunu bilmek, ya da ona böyle söylediler.
(1): acele et evlat,
Kawaki'yi eğitmelisin : ama efendim, yorgunum ve adım Kawaki
(1): evet, evet, her neyse, acele etKawaki çok küçük yaşlardan beri eğitime tabi tutuldu ve onun için bu bir işkenceydi, bu yüzden yıllar devam etti ve neredeyse 16 yaşındayken özgür olabildi, ancak Naruto'yla birlikte olduğu süre boyunca travmalarla yaşadı. "Kaybına" üzülen gerçek annesi olan annesine gösterdiği bir rüya gördü, ilk başta sadece dinledi, odaklanamadı, yüz göremedi, sonra gerçek anne ve babasını görebildi.
Peki nasıl bildin? Not: Annesinin onu sürekli araması ve babasının onu nasıl kontrol ettiğini, her şeyin yoluna gireceğini, kendisinin iyi olacağını söylemesini görünce, o andan itibaren ait olduğu yere dönmenin bir yolunu aramaya istekli oldu.
Menma'nın Dünyası
Kawaki'nin kaybının üzerinden birkaç yıl geçti, Naruto ve Sasuke uzun süre çocuklarına hiçbir şey söylememeye karar verdiler, kaç tane olduğunu bilmiyorlardı ama yine de onlara söylemiyorlardı.
Sasuke için zordu, artık daha sakin olsa da bazen büyütemediği ve bakamadığı ilk oğlunu hatırlayınca üzülemezdi, Naruto'ya hiçbir şey söylemezdi. şimdi kocam, bu yüzden endişelenmiyor, çünkü onu her zaman nasıl olduğu konusunda çok endişeli gördüm ve bunun onun için kötü olmasını istemedim.
ŞU ANDA
Sasuke-M : ve onun burada, hayatta olduğunu, kaybettiğimi sandığım, tekrar görmek istediğim oğlumun burada benimle olduğunu bilerek - dedi Super mutlu bir şekilde, Kawaki'ye sarılırken
M-kardeşler kayıp bir kardeşleri olduğunu bilmiyorlardı, buna hiç inanmadılar, Sasuki ve Menma'nın ağabeyleri olduğunu düşünüyorlardı ama meğerse hayır, çok daha büyük bir ağabeyleri varmış.
Naruto her şeyi işliyordu evet oğlum, kocasına ve ona bu kadar acı çektiren, sözde kaybettiği oğlu hayattaydı karşısında, inanamıyordu.
Boruto boyutundan olanlar şaşırdılar, ilk oğulları Kawaki'yi kaybettiklerini, onun başka bir boyuttan olduğunu, Naruto ve Sasuke'nin oğlu olduğunu ama başka bir boyuttan olduğunu bilmiyorlardı.
Bunu söyledikten sonra Kawaki üzerindeki mühürleri çıkardı, işaretlerini gösterdi, o kadar da işaretli değildi ama fark ediliyordu.
Sonra Sharingan'ı gösterdi.Kawaki'nin onun oğlu olduğu çok açıktı
Naruto-B : vaaay evet bunu bilmiyordum,
Sasuke-M'yi kimse bilmiyordu : evet benim için zor bir şeydi, çok acı bir kayıptı ama şimdi onun benimle yaşadığını bildiğim için mutluyum, çok mutluyum - oğlu Kawaki'ye sarıldığını söyledi - ve umarım şimdi onu almama izin verirler çünkü o benim oğlumdur
Naruto-B : evet, onunla çok ilgileniyorum ve Kawaki onlara çok iyi davranıyor çünkü onlar senin gerçek ailen
Kawaki : tabii ki Hokage, her ne kadar sen benim bu boyuttaki babam olsan da, beni desteklediğin için teşekkür ederim, ayrılma zamanı geldiği için teşekkür ederim.Ve böylece Naruto-M mühürleri yaptı ve bir portal yaptı ve tüm Uzumaki Uchiha ailesi içeri girdi, burada evlerine vardıklarında oldukça kapsamlı bir konuşma yapacaklar ve ebeveynlerin çocukları ve ağabeyleri tarafından sorgulanacaklar.
Boruto dünyasında her şey çok iyi gidiyor, Sasuke rahmetli kardeşinin adını (itachi) koyacağına çoktan karar vermiş bir oğul bekliyor, rahminde büyüyen oğlunun adını koyarak onu hatırlamak istedi.
Aileler de öyle, Hinata ve Sakura çıkmaya başladı ve işler onlar için çok iyi gitmeye başladı.
Çocuklar ebeveynlerinin aldığı kararları desteklediler.
Hayatlarının gidişatını bu şekilde konumlandırıyorlar
Kaybettiklerini düşündükleri bir şeyi geri kazanmak
Sevdikleri kişinin sevgisine sahip olmak
Platonik aşklarıyla karşılık bulmak
Ve toplum tarafından kabul görmekGerçekten mutlu bir yaşam....
Benzer kitalarım:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
boyutlar arası macera
FanfictionMenma ve kardeşleri babalarının ofisin de eski bir parşömen bulurlar ama başlarına gelecekler'den haberleri olmadan parşömeni kulanırlar