Eslem Adına Üzgünüm

96 5 12
                                    

Merhaba bu hesabı iki kişi olarak paylaşıyoruz ben ve sınıftan bir arkadaşım. Belirtirim ki cinsiyetlerimiz farklı. İlk bu hesabı açacağım da ona danışmıştım çünkü o bu işlerden çok iyi anlıyor. Sonra hesabı ortak kullanmaya başladık ve o başka birine ben başka birine yazmaya başladım. Hiçbir zaman birimizin yazdığına diğeri yazmıyordu. Belirtmek isterim ki ve arkadaşımdan izin aldığım için söyleyebilirim ki o eşcinsel. Bana böyle bir şey yaşadığını WhatsApp'tan söyledi ve bende olaya müdahale etmek zorundayım artık. Şuana kadar onun yazdığı kişilerin hepsine yürüdü ve tabiri caizse Eslem'e sanal tacizde bulunmuş. Bu benim için bile akıl almaz bir durum. Hesap ismini vermemi o istemedi ancak yine de vereceğim çünkü sanal taciz ayrı bir boyut. Şu ana kadar ben sadece Swungstar ve Minsungevrenitekledi isimli iki hesaba yazma girişiminde bulundum. Birde son aralar bir kişiye daha yazma cesaretinde bulundum. O yüzden sadece Swungstar'ı takip ediyoruz çünkü Minsungevrenitekledi'den hiçbir zaman geri dönüt alamadım. Onun dışında herkese arkadaşım yazdı ve unutmayın o bir eşcinsel. O yüzden hepinizden özür diliyorum ve hesabın adını sizinle paylaşıyorum çünkü onun yüzünden bende yanmak istemiyorum. Ayrıca sanal taciz çok ayrı bir boyut.
Frankeolurum isimli hesap onun verebileceğim tek hesabı çünkü sanırım 4 hesabı vardı. Üstelik diğerlerini verirsem kesinlikle çok kötü bir kavgaya gireriz. Ama unutmayın ki hesabı iki kişi kullanıyoruz ve ayrıca şifremi değiştireceğim çünkü sözlü taciz normal bir şey değil. Eslem'e özürlerimi iletiyorum ve Saye'yi hesaptan men ediyorum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 01 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Açıklama Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin