Tanıtım

52 3 4
                                    


1500 yıl süren bir dostluk. 4 elementin dostluğu...

Hava, su, toprak, ateş.

Bu dostluğu bozan iki element, iki krallık.

Ateş ve Su.

Su, ateşi söndürür. Ateş ise suyu yakar.

524 yıl...

524 yıl boyunca süren düşmanlık.

Savaşlar, ihanetler ve yok oluşlar.

Düşmanlığın 524. yılı. 524. yılın son akşamı Ateş Krallığı sarayında prensesin, kral ve kraliçeye yalvarışları yankılanıyordu.

"Lütfen baba, anne lütfen... Beni oraya bir başıma gönderemezsiniz." diyordu prenses çaresizce.

"5 yıldır eğitim görüyorsun. Dövüş sanatları, kılıç, ok ve hançer kullanma ve casusluk. Onlarla tek başına mücadele edebilirsin, sen Ateş Krallığının prensesisin." diyordu kral.

"Su, ateşi söndürür baba." diye devam etti prenses çaresizce yalvarmalarına.

"Ateşte suyu yakar. Git yoksa muhafızlar çıkarılırsın." diye araya girdi kraliçe.

"Beni kovuyor musunuz?" diye baktı prenses anne ve babasına.

"Hayır seni görevlendiriyoruz. Yoksa Ateş Krallığına ihanet mi ediyorsun?" dedi kral.

"Hayır, asla!" dedi prenses birden.

"O zaman..." dedi kraliçe acımasızca kızına bakarak.

"Gideceğim," dedi prenses çaresizce başını eğerek.

"Aferin," dedi kral ve devam etti. "Gidebilirsin."

Prenses, gözyaşlarını içine akıtarak tek dizi üzerine çöküp kral ve kraliçeyi selamladı. Ardından ayağa kalktı ve arkasını dönüp gitti.

Bu, bir savaşın başlangıcıydı.

Bu, diyarı şoka sokacak bir karardı.

Bu, bir aşkın başlangıcıydı...

---

Oha! Bu yazdığım en iyi kitap olabilir. Aklımda fevkalede şeyler var ve siz sevgili okurlarım sadece bölümleri bekleyin. Ayyy! heyecanlandım şimdi neyse Karakter Tanıtımında görüşürüz!!!

BYE BYE!!!

Bir EfsaneWhere stories live. Discover now