tia ajunsese la spital de la atâta bătaie, așa că o sa stea toată săptămâna acolo..
dar...
....
...
..
...
...
aparent afla ca flamingo și thea lucrează la acel spital (cea mai weird chestie da ok?!..)
aflând ca cei 2 lucrează la acest spital ea se panichează.. și începe să facă un plan cum sa scape de la spital.Flamingo: what the fuck is this creature?!(ce pula mea e creatura asta?!)
Thea:CE PULEA MEA... EW THIS IS TIA THE JORNY BITCH...
Flamingo: OMG EWWW JORNY TIA BUTCH..
Thea: Frrr
Flamimgo: am un plan
Thea: VROBESTI ROMANA?!
Flamingo: asa deci hai sa o batem le tia cu gangul
Thea: omg haj!!Flamingo și thea sunt le cale să cheme gangul lor sa o bata pe tia împreună cu toată lumea, dar... observĂ că tia a dispărut de pe patul ei de spital, așa că încearcă sa o caute că să nu o lase pe tia sa scape (omg moment?!)...
dar, când o găsesc le tia...
They gently open the door....
o văd pe tia care s-a sinucis, cu frânghia la gât.Flamingo: WHAT.
Thea: the?!
Evie: FUCK!
TheA: evie de unde ai apărut?!
Evie: NU contează.după ce ei 3 aj văzut că tia s-a sinucis ei au decis sa le spună tuturor că de acum lumea va fi un loc maj bun căci nu mai este tia sj că a murit...
asa ca au decis sa facă o petrecere!!!
YAYYY!!Planul lui tia era să scape de tot ce a pățit în ultimul timp, a decis să se sinucidă, așa că cât flamingo și thea făceau planuri sa o bata și în spital, s-a furișat în cameră de dat naștere la nou născuți (MINORI?!?!?!) și a luat o frânghie de acolo (aveau frânghia că să scoată capul copilului dacă nu ieșea din pizda, așa că făcea schema cowboy pe ei, a mers doar prima data dar după copii au fost ștrangulați cu acea frânghie deci au decis sa nu mai folosească aceasta metoda de a scoate copilul din burta mamei.. AKA PIZDA FEMEII?!) așa că tia a luat acea frânghie, a legat-o de un obiect și așa a fost sfârșitul lui tia.