pandoranin kutusu

9 1 31
                                    

Ertesi gün ise gitmek istemedim çünkü yüzlerine nasıl bakacağımi bilmiyordum. Bunun yerine biraz dolaşma kararı aldım. Üzerime her zamanki gibi basit bir şeyler giyinip kirazlı lip balmimi sürdüm~~ aleynalarin evin arkasındaki çiçekleri toplayayim diye oraya gittim tam çiçekleri toplayacakken bir kutu buldum ölen kadının evinin önünde böyle bir şey bulmak garipti? Cuss gelecekte kim bulursa bu ev ona kalsın diyordur kesin! Kutuyu açar açmaz etrafı bembeyaz bir ışık sardı... Ve kendimi bir garip hissettim? Aşağıya bakınca 4 ayaklı bir yarış atiydim... Olamaz o kutu beni ata dönüştürmüştü! Hemen koşmaya başladım. 4 ayaklı ve ilk defa at olmama rağmen çok iyi kosuyordum. Baban da mi gencliginde aleynalarin evin arkada kutu bulup ata donusmustu be kızım! Neyse hemen bahçeye girdim Aleyna balkondaydi ve hemen karşısına geçtim. O ise bagirip içeri doğru koştu. İçeri girince salak kapıyı kapatmadigi için ben de içeri girdim ve bir köşede sıkıştırdim Aleyna korkuyordu ve korkudan titriyordu. Hemen bir kağıt ve bir kalem buldum kağıdı koyup kalemi ağzıma aldım ve yazmaya başladım.
Ben yağmur ata dönüştüm
Bana uzun uzun baktı ve "köyde sirk mi oluyo acaba" diye dışından konuştu
Broke mu heart?
Oh, no you didn't.
Bana inanması için milkshakeli best friends forever kolyemizi getirdim. Bu sabah çok basic clean girl olucam diye takmamistim sadece şık olduğum zamanlar... Ve o bunu görünce gözleri dolup sarildi
-Yagmur noldu sana?
+İhiahahağ(bilmiyorum)
-sanki anliyom yarra bak. Neyse seni hocaya götürmemiz gerekiyor, bu şekilde eve almam.

Aleyna üstünü değiştirdi ve benim de boynuma ip bağlayarak yola koyulduk. Tam evin bahçeden çıkacaktık ki Yakup'un bize geldiğini gördük. Hemen utanıp Aleyna'nın arkaya saklandım. İnsan bir babaannesinin eteğini falan giydirir malafat ortada. Bizim kız da iste böyle şeyleri düşünmeyip bogazimiza ip takiyo.
Yakup:yağmur evde mi?
Aleyna:napican?
Yakup:sorduk iste. evde mi değil mi sen onu söyle.
Aleyna:yanımda.

O an toynagimi alıp başıma koydum ve yüzümü gizlemeye çalıştım. Kahverengi derim birden kızarmaya başlamıştı...

Yakup:ben kimseyi göremiyorum yanında eğer ki ata dönüştü dersen şurada gulmekten bayılırım!
Aleyna: e zaten.
Yakup:Ahahahahahha*güler*
Aleyna: ben ciddiyim!
Yakup:hey, bir dakika sen ciddisin...
Aleyna:evet, bunu ondan kurtarmamiz gerekiyor...
Yakup:peki bunu nasıl yapacağız?...
Aleyna: bilmiyorum... Ama hocaya gideceğim o bir şeyler bulur eminim!
Yakup: hoca ilçeye gitti. Anca akşama gelir şu an bulamazsın.
Aleyna:ne yaoacagiz o zaman?
Yakup:*düşünür*

O sırada bir köylü "oy o attaki got nedir😍!" diye bağırdı. İyice kızarmıştım>⁠.⁠<
Yakup üzerindeki ceketi çıkarıp hemen üstüme örttü. O sırada hemen arkadan onuru gördük
Onur:hey! DC oynamaya ne dersiniz çok sıkıldım. Hem aramızı düzeltip dünü telafi edebiliriz belki
Yakup:lan sen utanmiyon mu!
Aleyna:ben akşama kadar bir atla duramam vallaha iyi olur bnce.
Onur:tmm o zmn gidiyoruz
Yakup:at da bizimle oynayabilir mi?
Onur:sizo musun olum sen?
Yakup:kes.
Onur:tamam neyse oynasın.

Neyse hemen çocuk parkındaki cardaga oturduk ve şişeyi döndürmeye başladık. Aleyna bana soruyordu.
Aleyna:d mi c mi
Ben:ıhıhı(d)
Aleyna:d sanırım? Kimden hoslaniyorsun?
Ben:*anlamaz zaten diye düşünerek cevap verdim*ahiığaha(yakuptan)
Aleyna:*anlamaz* hm tm iyiymiş.

Bu sefer de onur yakuba sorar
Onur:bize senin hakkında kimsenin bilmediği bir şey söyle
Yakup:At dili biliyorum;)

LiptonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin