𝖻𝖾𝖿𝗈𝗋𝖾 𝗐𝖾 𝖻𝖾𝗀𝗂𝗇 𝗂 𝗐𝗈𝗎𝗅𝖽 𝗃𝗎𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗍𝗈 𝗌𝖺𝗒 𝖺 𝖿𝖾𝗐 𝗐𝗈𝗋𝖽𝗌.
𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖺𝗇𝗄 𝗒𝗈𝗎 𝖿𝗈𝗋 𝗍𝖺𝗄𝗂𝗇𝗀 𝖺 𝗌𝖾𝖼𝗈𝗇𝖽 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗉𝖺𝗋𝗍.
𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝖺 𝖽𝗂𝗌𝖼𝗅𝖺𝗂𝗆𝖾𝗋 𝗌𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇, 𝗂 𝗈𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗐𝗋𝗈𝗍𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝗍𝗂𝗆𝖾 𝖺𝗀𝗈, 𝖺𝗋𝗈𝗎𝗇𝖽 𝖺 𝗒𝖾𝖺𝗋 𝖺𝗀𝗈, 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗎𝖻𝗅𝗂𝗌𝗁𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗈𝗇 𝖺𝗈3 𝖺𝗇𝖽 𝗂 𝖻𝖾𝗅𝗂𝖾𝗏𝖾 𝗈𝗇 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝖺𝗌 𝗐𝖾𝗅𝗅.
𝗋𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗌𝗁𝗒 𝗂 𝗍𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗍 𝖽𝗈𝗐𝗇 𝗈𝗇 𝖿𝖾𝖻𝗎𝖺𝗋𝗒 𝗈𝖿 𝗅𝖺𝗌𝗍 𝗒𝖾𝖺𝗋, 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄𝗂𝗇𝗀 𝗂𝗍 𝗐𝖺𝗌 𝗇𝗈𝗍 𝖺 𝗀𝗈𝗈𝖽 𝗇𝗈𝗋 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝖾𝗌𝗍𝗂𝗇𝗀 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗍𝗈 𝗍𝖾𝗅𝗅. 𝗂 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝖻𝖾𝗀𝖺𝗇 𝗍𝗈 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗄 𝗂 𝖼𝗈𝗎𝗅𝖽 𝖾𝗏𝖾𝗇 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗂𝗍 𝗂𝗇𝗍𝗈 𝖺𝗇 𝗈𝗋𝗂𝗀𝗂𝗇𝖺𝗅 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒, 𝖻𝗎𝗍 𝗂 𝗈𝗇𝗅𝗒 𝗐𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖺𝗌 𝖺 𝗁𝗈𝖻𝖻𝗒; 𝗇𝖾𝗏𝖾𝗋 𝗍𝗋𝗎𝗅𝗒 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖺𝖻𝗅𝖾 𝗍𝗈 𝗉𝗎𝗋𝗌𝗎𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖺𝗎𝗍𝗁𝗈𝗋 𝖽𝗋𝖾𝖺𝗆 𝗈𝖿 𝗆𝗂𝗇𝖾, 𝗂'𝖽 𝗋𝖺𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗂𝗍 𝗁𝖾𝗋𝖾 𝗐𝗂𝗍𝗁 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗏𝗈𝗋𝗂𝗍𝖾 𝖼𝗁𝖺𝗋𝖺𝖼𝗍𝖾𝗋 𝖿𝗈𝗋 𝖺𝗇𝗒𝗈𝗇𝖾 𝗂𝗇𝗍𝖾𝗋𝖾𝗌𝗍𝖾𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗈 𝖾𝗇𝗃𝗈𝗒.
𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒 𝗂𝗌 𝗁𝖾𝖺𝗏𝗂𝗅𝗒 𝗂𝗇𝗌𝗉𝗂𝗋𝖾𝖽 𝖻𝗒: 𝗅𝗈𝗏𝖾𝖼𝗋𝖺𝖿𝗍'𝗌 𝗍𝗁𝖾𝗆𝖾𝗌, 𝖾𝖽𝗀𝖺𝗋 𝖺𝗅𝗅𝖺𝗇 𝗉𝗈𝖾'𝗌 𝖺𝗆𝖻𝗂𝖺𝗇𝖼𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝗉𝗋𝗈𝗌𝖾, 𝗋𝖾𝗅𝗂𝗀𝗂𝗈𝗎𝗌 𝗂𝗆𝖺𝗀𝖾𝗋𝗒, 𝖺𝗇𝖺𝗅𝗈𝗀 𝗁𝗈𝗋𝗋𝗈𝗋 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗁𝗈𝗋𝗋𝗈𝗋 𝗀𝖺𝗆𝖾 𝗈𝖿 𝗐𝗁𝗂𝖼𝗁 𝗂 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗇𝗈𝗍 𝗍𝖾𝗅𝗅 𝗂𝗍'𝗌 𝗇𝖺𝗆𝖾 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗂𝗍 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖺𝗌𝗂𝖼𝖺𝗅𝗅𝗒 𝗌𝗉𝗈𝗂𝗅 𝗍𝗁𝖾 𝗐𝗁𝗈𝗅𝖾 𝗌𝗍𝗈𝗋𝗒𝗅𝗂𝗇𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖿𝗂𝖼, 𝗂 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗆𝖺𝗄𝖾 𝗌𝗎𝗋𝖾 𝗒𝗈𝗎 𝗉𝖾𝗈𝗉𝗅𝖾 𝗀𝖾𝗍 𝗍𝗈 𝗄𝗇𝗈𝗐 𝗍𝗁𝖾 𝗍𝗂𝗍𝗅𝖾 𝗈𝖿 𝗍𝗁𝖾 𝗀𝖺𝗆𝖾 𝗈𝗇𝖼𝖾 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄 𝗂𝗌 𝖿𝗂𝗇𝗂𝗌𝗁𝖾𝖽, 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗂𝗍𝗌 𝖺 𝖿𝖺𝗇𝗍𝖺𝗌𝗍𝗂𝖼 𝗁𝗈𝗋𝗋𝗈𝗋 𝗀𝖺𝗆𝖾. 𝖺𝗇𝖽 "𝗏𝖺𝗆𝗉𝗂𝗋𝖾 𝖽 𝗁𝗎𝗇𝗍𝖾𝗋: 𝖻𝗅𝗈𝗈𝖽𝗅𝗎𝗌𝗍" 𝖻𝖾𝗂𝗇𝗀 𝖺𝗇 𝗂𝗇𝗌𝗉𝗂𝗋𝖺𝗍𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖺 𝗋𝖾𝗍𝖾𝗅𝗅𝗂𝗇𝗀 𝗈𝖿 𝗂𝗍.
𝗂 𝗐𝗂𝗌𝗁 𝖿𝗈𝗋 𝗒𝗈𝗎 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝗆𝖾𝗆𝖻𝖾𝗋, 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝗁𝖺𝗏𝖾 𝗁𝖾𝖺𝗏𝗒 𝗍𝗁𝖾𝗆𝖾𝗌, 𝖽𝖾𝗉𝗋𝖾𝗌𝗌𝗂𝗈𝗇, 𝖺𝗇𝗑𝗂𝖾𝗍𝗒, 𝗉𝗍𝗌𝖽, 𝗌𝗂𝖼𝗄𝗇𝖾𝗌𝗌, 𝖻𝗅𝗈𝗈𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗏𝗂𝗈𝗅𝖾𝗇𝖼𝖾, 𝗀𝗈𝗋𝖾 𝖺𝗇𝖽 𝖽𝖾𝖺𝗍𝗁, 𝗋𝖾𝗅𝗂𝗀𝗂𝗈𝗇 𝖺𝗇𝖽 𝖿𝖺𝗂𝗍𝗁, 𝗌𝖺𝖼𝗋𝗂𝗅𝖾𝗀𝖾, 𝗌𝖾𝗑 𝖺𝗇𝖽 𝗌𝗂𝗇, 𝗍𝗁𝖾 𝗇𝗎𝖺𝗇𝖼𝖾 𝗂𝗇 𝗆𝗈𝗋𝖺𝗅𝗂𝗍𝗒 𝖺𝗇𝖽 𝗐𝗁𝗈 𝗂𝗌 𝗀𝗈𝖽, 𝗍𝗁𝖾 𝗁𝗎𝗆𝖺𝗇 𝗆𝗂𝗇𝖽 𝖺𝗇𝖽 𝗂𝗍𝗌 𝗉𝗋𝗂𝗆𝗂𝗍𝗂𝗏𝖾 𝗂𝗇𝗌𝗍𝗂𝖼𝗍𝗌, 𝘄𝗶𝗹𝗹 𝖻𝖾 𝖽𝗂𝗌𝖼𝗎𝗌𝗌𝖾𝖽.
𝖺𝗇𝗈𝗍𝗁𝖾𝗋 𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗂 𝗐𝖺𝗇𝗍 𝗍𝗈 𝖼𝗅𝖺𝗋𝗂𝖿𝗒:
𝗂 𝗅𝖾𝖿𝗍 𝗆𝗒 𝖿𝖺𝗂𝗍𝗁 𝗈𝗇 𝗒𝖺𝗁𝗐𝖾𝗁 𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝖾 𝖼𝗋𝗂𝗌𝗍𝗂𝖺𝗇/𝖼𝖺𝗍𝗁𝗈𝗅𝗂𝖼 𝖽𝗈𝖼𝗍𝗋𝗂𝗇𝖾 𝗅𝗈𝗇𝗀 𝖺𝗀𝗈, 𝗌𝗁𝗈𝖼𝗄𝖾𝗋 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗂 𝖺𝗆 𝗅𝖺𝗍𝗂𝗇𝖺.
𝗌𝗈 𝗂 𝗄𝗂𝗇𝖽𝗅𝗒 𝖺𝗌𝗄 𝗍𝗈 𝗇𝗈𝗍 𝖻𝖾 𝗅𝖾𝖼𝗍𝗎𝗋𝖾𝖽, 𝗇𝗈𝗋 𝗍𝗈 𝗋𝖾𝗉𝖾𝗇𝗍, 𝗇𝗈𝗋 𝗍𝗈 𝗌𝖾𝖾𝗄 𝗍𝗁𝖾 𝗅𝗂𝗀𝗁𝗍 𝗈𝖿 𝗀𝗈𝖽, 𝖻𝖾𝖼𝖺𝗎𝗌𝖾 𝗂 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗇𝖾𝖾𝖽 𝗂𝗍 𝗇𝗈𝗋 𝖽𝗈 𝗂 𝗌𝖾𝖾𝗄 𝖿𝗈𝗋 𝗂𝗍.
𝖺𝗇𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝗂𝗌 𝗇𝗈 𝗂𝗇𝗌𝗍𝖺𝗀𝗋𝖺𝗆 𝗈𝗋 𝗍𝗂𝗄𝗍𝗈𝗄 𝖼𝗈𝗆𝗆𝖾𝗆𝗍 𝗌𝖾𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇, 𝗀𝖾𝗍 𝖺 𝗀𝗋𝗂𝗉 >:|𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎'𝗋𝖾 𝗁𝖾𝖺𝗏𝗂𝗅𝗒 𝗋𝖾𝗅𝗂𝗀𝗂𝗈𝗎𝗌, 𝖽𝗈𝗇'𝗍 𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗇𝗈𝗋 𝗏𝖾𝗇𝗍𝗎𝗋𝖾 𝖿𝗎𝗋𝗍𝗁𝖾𝗋, 𝗌𝗂𝗇𝖼𝖾 𝗂 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗊𝗎𝖾𝗌𝗍𝗂𝗈𝗇𝗂𝗇𝗀 𝗁𝗂𝗆 𝖺𝗇𝖽 𝗁𝗂𝗌 𝖽𝖾𝗌𝗂𝖼𝗂𝗈𝗇𝗌 𝗂𝗇 𝗍𝗁𝗂𝗌 𝖻𝗈𝗈𝗄.
𝗂 𝖽𝗈 𝗅𝗂𝗄𝖾 𝗃𝖾𝗌𝗎𝗌/𝗒𝖾𝗌𝗁𝗎𝖺 𝗍𝗁𝗈, 𝗁𝖾'𝗌 𝗆𝗒 𝗆𝖺𝗇, 𝗆𝗒 𝖻𝖾𝗌𝗍𝗂𝖾. 𝖻𝗂𝗀 𝖿𝖺𝗇 𝗈𝖿 𝗁𝗂𝗆. 𝖾𝗅 𝗏𝖾𝗋𝖽𝖺𝖽𝖾𝗋𝗈 𝗒 𝗎́𝗇𝗂𝖼𝗈 𝗁𝗈𝗆𝖻𝗋𝖾 𝗊𝗎𝖾 𝗋𝖾𝗌𝗎𝖾𝗅𝗏𝖾.
𝖻𝗎𝗍 𝗂𝖿 𝗒𝗈𝗎 𝖽𝗈 𝗋𝖾𝖺𝖽 𝗍𝗁𝗂𝗌, 𝗍𝖺𝗄𝖾 𝗂𝗍 𝖺𝗌 𝗊𝗎𝗂𝗋𝗄𝗒 𝖿𝗂𝖼𝗍𝗂𝗈𝗇, 𝖺𝗌 𝗂𝗍 𝗂𝗌 𝗇𝗈𝗍𝗁𝗂𝗇𝗀 𝗆𝗈𝗋𝖾 𝗍𝗁𝖺𝗇 𝗍𝗁𝖺𝗍.
𝗉𝗅𝖺𝗒𝗅𝗂𝗌𝗍 𝗅𝗂𝗇𝗄 𝗐𝗂𝗅𝗅 𝖻𝖾 𝗂𝗇 𝖼𝗈𝗆𝗆𝖾𝗇𝗍𝗌 𝗌𝗈𝗈𝗇.
YOU ARE READING
𝐂𝐎𝐀𝐆𝐑𝐄𝐒𝐂𝐎 ミ 𝒕.𝒇𝒖𝒔𝒉𝒊𝒈𝒖𝒓𝒐
Fanfiction❛ IT'S ALL ABOUT THAT LUST FOR BLOOD ! ❜ '◟ Rampant fear grips your once calm and mundane hometown, ignited by the surge of 'runaways' documented in recent months. Whispers twist and coil the residents, weaving tales of a serial killer prowlin...