писмо 04

6 3 3
                                    

Скъпи Дойонг,

Надявам се вече да си спомняш нещо от нашата любов. Макар и да са минали четири седмици от инцидента , ти с бавни стъпки започваш да си спомняш нещата.

Днес ти пиша за едно предизвикателство, което заедно издържахме. Помниш ли онзи път , когато решихме да пътуваме само ние двамата без никаква дестинация?

Беше през лятото. Взехме храна , вода , карта и дискове с различна музика. Така тръгнахме към едно пътешествие.

Докато пътувахме споделяхме идеи , мечти и мисли. Пътят към неизвестното ни сближи повече.

Докато пътувахме колата ни се развали. Паниката ни заля , като се усетихме , че сме далеч и без мобилни устройства.

В онзи миг лесно можехме да се отдадем на страха. Но вместо това се доверихме на един на друг. Смеехме се на случващото се и си представяхме какво може да ни се случи.

Минаха часове, а с тях и надеждата си отиваше. Но се появи една жена и ни помогна. С нейна помощ колата отново потегли и се отправихме към дома.

Сещайки се за онзи ден си спомням как нашата любов ни помогна да преодолеем това. Макар и сега да се борим с друго , вярвам ,че отново ще се справим.

Знай , че съм до теб във всеки миг. Заедно ще подредим този пъзел.

Твой ,
Тейонг

Lost in Letters Where stories live. Discover now