únor 2017
Andrej:
Novináři, zase ti novináři. Na světě neexistuje snad jediný druh lidí, které bych tak moc nenáviděl jako novináře. Zrovna jsem opouštěl svojí kancelář ministra financí, když mi najednou jeden z těchto zmrdů zkřížil cestu.
,,Pane Babiš, jaké jsou vaše příjmy?" Pozastavil jsem se nad touto nechutnou, osobní a naprosto nepřípustnou otázkou. Co si o sobě jako myslí?
,,Proč bych vám měl sdělovat svoje příjmy? Sorry jako." Nasral jsem se a odešel. To, co si mohou dneska dovolit, je neskutečné. Za mých mladých let bych si na ně udělal složku a poslal je do lochu. To už bohužel dávno nejde.
Po cestě domů jsem potkal Fialu. To je taky další kretén, kterého bych radši neviděl. I když musím přiznat, že mu to sekne. Ještě před lety jeho hlava připomínala špatně uvařené vejce s jemným ochlupením. Teď si nechal narůst vlasy a nosí brýle. Je to fešák. O to větší škoda, že mi neustále nadává, jaký jsem neschopný blbeček. Ať si nasere, jenom mi závidí. Večer jsem jel domů za Monikou. Jsme spolu už přes dvacet let, takže jsme se rozhodli naplánovat si svatbu. Alespoň mi to pomůže přestat myslet na všechny a hlavně na Fialu.
květen 2017Andrej:
Zmrdi. Hajzlové. Svině. Jak se to jenom mohlo stát?! Nejenom, že mě vyšoupli z funkce ministra financí, ale ještě i z funkce místopředsedy vlády! Určitě v tomto má prsty ten zkurvený Fiala. Monika se mě sice snažila utěšit, ale to mi je prd platné. Já chci zpátky svoje místo!
listopad 2017
Petr:
Byl jsem zvolen místopředsedou sněmovny. Ani nevím jak moc bych chtěl vyjádřit díky svým kolegům. Ovšem moji radost mi kazí jedna, dost zásadní, věc. Andrej pro mě nevolil. Vím, že nejsme úplně přátelé a asi nikdy ani nebudeme, ale cítil jsem, že stejně máme mezi sebou jakousi chemii. Bolí mě z toho srdce. Přeji Andrejovi vše nejlepší a doufám, že si užívá pocit toho, jak mě zlomil.
prosinec 2017
Andrej:
Byl jsem zvolen premiérem. PREMIÉREM! Tak a kdo je teď tady pán, že? Po bouřlivé oslavě v mém volebním štábu jsem se odebral o půlnoci domů. Chtěl jsem si jít lehnout, když mi najednou přišla zpráva na Instagram od toho fialového trotla.
Petříček_dal.by.si.chlebíček0fficial:
Upřímně gratuluji k vítězství.
Petr Fiala
Dal jsem mu zobrazeno a víc už ho neřešil. Šel jsem spát po mém zaslouženém vítězství. Já si snad ani nic jiného než vítězství nezasloužím!
Petr:
Andrej mi hodil zobrazeno. Zkurvená mrdka. Byl jsem domluvený se Zbyňkem Stanjurou, mým věrným milencem, že se dneska u mě doma zastaví a užijeme si spolu. Zbyněk byl pro mě perfektní muž, jelikož vypadá trochu jako moje ztracené dvojče, což mi v posteli dodává neskutečné ego (alespoň někde). Tentokrát se ale na mě vysral, takže jsem byl odkázán k osamělé masturbaci ve sprše. Jediné nad čím jsem si mohl dělat dobře byl zobrazeno od Andreje. Už jenom ten pocit, že si předčítá moji zprávu ve mně vzbuzovalo dosud nepoznané vášně. Po hodinové sprše jsem se konečně sebral a šel si lehnout celý vyřízený do postele. Kdyby tu tak byl Zbyněk...
Zbyněk:
K Petrovi jsem domů dorazil nakonec až po půlnoci. Původně jsem myslel, že nedorazím vůbec. Zazvonil jsem na jeho dveře. Když se konečně uráčil přijít, tak byl celý rozespalý. Na nic jsem nečekal a vrhnul jsem se na něho. Tentokrát mi prokázal menší laskavost-kromě trenek na sobě nic neměl. Prý se nechtěl srát s oblékáním pyžama.
,,To víš že jo! To ti mám jako věřit?" Povalil jsem ho na jeho luxusní koženou sedačku. Petr mi mezitím začal horlivě strhávat moje oblečení. Natrhl mi mojí novou košili.
,,Věděl jsem, že přijdeš." Zakousl se mi do krku. Petr byl jako nezkrotný drak. Ta jeho rychlost byla přímo až děsivá. Chytl jsem ho za rozkrok, který byl už dávno tvrdý jako cihla.
,,Peťulko, nezlob mě! Právě si mi natrhl moji novou košili. Za to tě budu muset potrestat."
,,Tatínku, ano prosím!" Petr si roztrhl pravý popruh u svých trenek a strhnul je ze sebe. Nebylo na co čekat, šel jsem na věc. Petr se pode mnou a pod mými nárazy do jeho boků začal vzpínat jak Šemík, když přeskakoval Vyšehrad. Najednou cinkl jeho telefon na stole. Nevěnoval jsem tomu pozornost a radši si užíval náklonost Petra a jeho tělo.
Andrej:
Svědomí mi nedalo spát. Fialovi jsem nakonec odepsal.
Andrejek.goodboy123:
Děkuji a přeji příjemnou noc.
A. B.
Petr už si zřejmě příjemnou noc užíval. Nezmohl se ani na to, aby mi dal zobrazeno. No nic, moje chyba to není, já mu odepsal! Konečně jsem šel spát, teď už doopravdy.
Petr:
Zbyněk byl nakonec u mě do tří do rána. Bylo to super, až moc super. Skoro jsem ho ani nechtěl pustit. Nakonec jsem ale musel, zítra máme oba dva povinnosti. Mobil už jsem nekontroloval. Usnul jsem rovnou na svém gauči. Zítra ho budu muset důkladně vyčistit, je trochu zastříkaný.
ČTEŠ
ANO! SPOLU nám bude líp (Andrej Babiš X Petr Fiala)
Romance,,A nezapomeňte! Jsem na blondýnky!" Pronesl Andrej v televizi. Nemohl jsem tomu uvěřit. ,,Andreji, já ale blondýnka nejsem..."