✦ 6 ✦

51 11 56
                                    

bu notu akilli kuzenim ela için yazıyorum🤗 ELA SARI SACLI OLAN SOOBIN VE SİYAH SACLI OLAN DA YEONJUN KARISTIRMA LUTFEN

hepinize iyi okumalar sekerlerim ☺️<3


Üçüncü şahıs

Profesörün dersi bitirip çıkabilirsiniz demesiyle beraber amfide bir hareketlenme başlanmıştı. Yeonjun sakince eşyalarını topluyor, kalabalığın azalmasını bekliyordu. Evet sıkış tıkış bir şekilde sınıftan çıkmaktan normalde de hoşlanmıyordu lakin asıl beklemesinin tek sebebi bu değildi.

Çoğu dersi Soobin ile ortaktı, bu ne kadar sinir bozucu da olsa katlanmak zorunda kalıyordu. Beklemesinin sebeplerinden biri de oydu.

Onun sınıftan çıkmasını bekliyor, etrafı kontrol ediyor ve o çıktıktan sonra bir hızlıca sınıftan çıkıp yangın çıkışına giden merdivenlerden kampüsün bahçesine iniyordu şu son bir haftadır. Bugün de aynısını yapacaktı, onu görmek veya karşı karşıya gelmek istemiyordu. Hala çok öfkeliydi...

Etrafa son bir bakış attı, sınıfta hala birileri vardı fakat ilk andaki gibi kalabalık değildi. Aradığı kişi radarına takılmayınca çantasını omzuna astı ve bir hışımla sınıfın kapısına doğru ilerledi. Çıktıktan sonra sola dönüp hızlı adımlarla yangın merdivenine ilerlemeye başlamıştı, tam çıktığı sınıfın iki yanındaki küçük bir odanın -büyük ihtimalle kullanılmayan bir yerdi- önünden geçerken biri tarafından kolunun tutulup çekilmesiyle dengesini kaybetmiş ve kendini kurtaramamıştı.

Kendini kapıyla bir beden arasında bulmuştu siyah saçlı. O anlık korkuyla gözlerini kapattığı için kim olduğunu bilmiyordu, sakinleşmeye çalışırken tek gözünü yavaşça açmış ve bir haftadır yüz yüze gelmemeye çalıştığı kişinin tam da önünde olduğunu fark etmesiyle diğer gözünü de şaşkınlıkla büyüterek açmıştı.

Soobin, Yeonjun'u kapı ile kendisinin arasına almış, karşısındaki güzel çocuğun gözlerinin içine bakıyordu. Evet biliyordu ki Yeonjun'a çok hakaret etmiş ve güzel olmadığını söylemişti fakat hepsi yalandı. Yeonjun gerçekten güzeldi, tıpkı onlar küçükken de olduğu gibi.

"Soobin, manyak mısın sen? Çekil önümden."

Yeonjun, Soobin'e kızgın bir şekilde bakarken omuzlarından ittirmeye çalışmış fakat başarılı olamamıştı. Kas mı çalışıyordu bu?

"Değilim, bir haftadır konuşmak için peşinde dolaşıyorum fakat benden kaçıp duruyorsun Yeonjun."

Bu duyduklarıyla daha çok sinirlenmişti siyah saçlı. Evet onunla karşılaşmak istemiyordu fakat kaçmıyordu, Yeonjun hiçbir zaman kaçmazdı. Soobin'i görmek istemiyordu, Soobin onun gözünün önünden kaybolmadığı için kendisi onu görmemek için çaba gösteriyordu.

"Senden kaçtığım falan yok, yüzünü dahi görmek istemediğimi anlayamıyor musun?"

"Anlayamıyorum! Kaçıyorsun işte! Bir haftadır özür dilemek için kuyruğun gibi peşinde koşuyorum lan!"

Karşısındaki çocuğun sesini yükseltmesiyle bir an sarsılmıştı Yeonjun. Birinin ona bağırmasından hoşlanmazdı. Gözleri dolardı hemen onun, dayanamazdı bağırılmaya.

"Bağırma Soobin, senden özür falan duymak istemiyorum. Senden istediğim tek bir şey var, o da sevgilin ile gözüme gözükmemeniz."

✦ Beauty poll ✦   ❦ Yeonbin ❦Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin