Kıskançlık

169 11 22
                                    

Not: *Bu bölümde Ender ve Doğan sevgililer* (İyi okumalar★)

Ender Doğana sürpriz yapmak için Doğanın evine erkenden gitmişti. İçeri girdiğinde bir kadınla karşılaştı kadını ilk başta Kumrunun arkadaşı sandı. Uzun uzun süzdü daha sonra konuşmaya başladılar.

E: Eee, merhaba sen sanırım Kumru'nun arkadaşı olmalısın Ender ben
A: Ben Kumru'nun arkadaşı değilim.
E: Öyle mi?
A: Arzu ben Doğanın eşiyim
E: Ne

Ender yaşadığı şokla kadına baka kaldı. Sonra apar topar evden çıktı ve Yıldız'a gitti. Yıldıza olanları anlattı. Yıldız da şaşırmıştı.

Y: Ender emin misin
E: Kadın karşıma geçti ve Doğanın eşiyim dedi! Nasıl emin olmayayım Yıldız?!
Y: Ya Doğanla bir konuş madem evli niye seninle olsun hiç öyle bir adama benzemiyor.
E: Konuşacağım tabiki!
Y: Sakin ol üzülme.
E: Görüşürüz Yıldız
Y: Görüşürüz

Ender evden çıktı hâlâ siniri yatışmamıştı. Şirkete geldiğin de ise ilk sorduğu şey Doğan oldu Doğan şirkete Arzuyla birlikte geldi odasına geçti. Yasemin Ender'in odasına gelip Ender'e haber verecekti.

Ya: Ender hanım Doğan bey geldi.
E: Tamam Yasemin çıkabilirsin sen.

Yasemin çıktığı an Ender biraz düşündü ve Doğanın odasına doğru yol aldı. Odaya bodoslama girdi. Doğan ne olduğunu anlamasa da sadece gülümsemekle yetindi.

D: Hoş geldin.

Ender masanın üzerine doğru eğildi sinirli olduğu her halinden belliydi. Doğan Ender'e bakmaya devam ediyordu.

E: Niye bana söylemedin!
D: Neyi
E: Evli olduğunu
D: Ne
E: Sabah sana sürpriz yapacaktım. Neyle karşılaştım dersin karınla! Bak Doğan sen böyle şeyleri önemsemiyor takmıyor olabilirsin ama benim bir imajım bir kariyerim var. Ben buraya ciddi anlamda çok emek verdim.
D: Beni bir dakika dinler misin
E: Sen beni dinlersen iyi olur-
D: Arzudan bahsediyorsan o benim karım değil ben evli değilim
E: Ne nasıl?

Doğan ayağa kalkıp kadının karşısına geçip konuşmaya devam etti. Anlaşılan kendini açıklayacaktı.

D: Sence ben böyle biri miyim evli olduğum halde seninle olacaksam böyle düşünüyorsan, benimle ne işin var?
E: Ben bunu durduk yere düşünmedim Doğan kadın karşıma geçti ve Doğanın eşiyim dedi.
D: Arzu benim 7 yıldır birlikte olduğum eski sevgilim aynı evde yaşıyorduk ama bir süre önce ayrıldık
E: Ha ayrıldınız kadın senin evinde ve seni eşi zannediyor deliliğin hangi seviyesi acaba bu bana söyler misin?

Doğan hafifçe sırıttı ve Ender'e yaklaştı. Ender'in siniri hâlâ geçmemişti.

D: Ender Arzu sana böyle bir şey dedi diye hemen havlu mu atıyorsun

Ender sessiz kalmayı tercih etti. Doğan ise konuşmaya devam etti.

D: Tamam sinirlenmiş olabilirsin. Ama sen bana geldin sordun bende sana anlattım. Acaba bu konunun üstünde fazla durmasak ve konuyu kapatsak mı hı?
E: Okey tamam
D: Ama suratın hâlâ asık
E: Benim sinirim o kadar kolay geçmez kusura bakma.
D: Sen ilk günden böyle yapacaksan yandık.

***

Arzu şirketi geziyordu azda olsa tatmin olmuştu. Öylesine dolaşırken Doğanın odasının önüne geldi bir kadın sesi geldiğini duydu. Konuşmaları dinlemek için kapıya biraz yaklaştı.

D: Biraz sakinleştin mi
E: Eh işte.
D: Bu kadar sinirleneceksen dikkatli olurum
E: Sen dikkatli olursun da o olur mu bilemedim.
D: Sen beni kıskanıyor olabilir misin
E: Ne alakası var ya

Doğan güldü kadının yanağına ufak bir öpücük kondurdu Enderde gülümsedi hemen sakinleşmişti. Doğan Ender'in belini tutup kendine çekti. Tam kadını öpecekken Arzu odaya daldı.

A: Aaa wow, yanlış bir zamanda mı geldim

Ender gözlerini devirdi kenara çekildi derin nefes aldı Doğan Ender'e bakıp ardından Arzuya döndü.

D: Hayırdır Arzu
A: Öyle geçiyordum uğrayım dedim.
D: Anladım.
E: Bir dahakina kapıyı çalarsan senin için daha iyi olabilir.
A: Doğanın odası aramızda öyle resmiyet olmaz diye düşündüm.
E: İşyeri burası
D: Hanımlar tamam bunun tartışmasını yapmayacaksınız herhalde.
A: Tartışma değil. Sadece (Ender'e bakar) ne kadar yakın olduğumuzu bilsin istedim

Ender sinirle güldü.

E: Okey ben gideyim toplantıda görüşürüz

Kapıya doğru yönelmişti ki Doğan elinden tutup yanına çekti. Bu anlara şahit olan Arzu tabikide sinirlenmiş ama belli etmemişti.

D: Canım nereye sensiz ne yapayım bu odada ben?
E: O da doğru
A: Toplantıda görüşüyoruz o zaman
D: Aynen öyle.
E: Ba byyy

Arzu hızla odadan çıktı. Doğan Arzu odadan çıktığı an Enderi hemen kendine çekti. Enderse ne olduğunu anlayamadı.

D: Nerde kalmıştık
E: Ne yapıyorsun ya bak Arzu gibi yine biri girer.
D: Saçmalama canım. Ayrıca sevgilimsin sen benim ne var bunda
E: Cidden saklamayacak mısın
D: Neden sakliyim
E: Bilmem yani işyeri diye
D: Olsun yakında karım da olsun belki belli mi olur.

Ender adamın bu söylediğine gülerek kollarını adamın boynuna doladı. Adam ilk başta kadının boynunu koklayarak öptü. Kadın kıkırdadı.

D: Çok güzel kokuyorsun
E: İyice kokla o zaman
D: Doyamıyorum

Ender gülümsedi. Doğan Ender'in dudağına yapıştı. Enderde karşılık verdi. Uzun bir aradan sonra ayrıldılar.

D: Akşam işin var mı
E: Hayır yok
D: O zaman bendesin seni çok güzel bir yere götüreceğim
E: Okey götür.

Doğan Ender'in yanağını koklayarak öptü. Gerçekten Ender'e doyamıyordu. Ender'inde hoşuna gidiyordu. Bir süre sarılarak durdular. Daha sonra odaya ansızın Doğanın asistanı girdi.

D: Ne oldu
X: Efendim toplantı başlayacak onu haber vereyim dedim.
D: Tamam çıkabilirsin

Asistan şaşırarak baktı ardından çıktı. Ender Doğan'dan ayrıldı.

E: Hadi gidelim.
D: Şu sıralar da herkes odama gelmeye başladı farkındasın değil mi
E: Tabikide ama toplantı.
D: Sende akşam bendesin

Ender gülerek odadan çıktı Doğan da onun arkasından çıkıp toplantı odasına girdiler.

~SON~

Başka istediğiniz konu varsa lütfen yorumlar kısmında belirtin. İsterseniz bu serinin part 2'sini yapabilirim tamamen size bağlı. Vote atmayı unutmayın görüşürüz :)


Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 03 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Shorts hikaye (EnDoğ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin