Part 30 ❀

524 23 10
                                    

සති මාස ගෙවිලා ගියා..මගෙ college ගමනත් ඉවර වෙද්දි දේශි එක්ක මං එයාගෙ බිස්නස් වලට එකතු වෙන්න ගත්තා..

ඒත් මං කොච්චර උත්සහා කරත් දේශිව ආයෙත් හිටපු කෙනාම කරන්න විදිහක් හොයා ගන්න බැරි උනා..හිත ඇතුලේ තාමත් වරදකාරි හැගීමක් තිබුනත් දේශි එක්ක මං සතුටින් හිටියා..

" චූටි මැණික.."

" ම්ම්ම්.."

" නෙහස්ලට කතා කරාද.."

" නෑ දේශි කෝල් එකක් ගන්නම් දැන්.."

college ගිහින් ඉවර වෙනවත් එක්කම එක එක්කෙනා තම තමන්ගෙ පාරවල්වලට තමන්ගෙ ගමන යන්න බිසී වෙද්දි හැමෝටම එකට එකතු වෙන්න වෙලාවක් නැති උනා..අද කාලෙකින් හැමෝටම නිවාඩු දවසක් වෙද්දි අපි ලෑස්ති උනේ බීච් යන්න..

ලැගේජ් එකට අරන් යන්න ඕනි ඇදුම් බඩු අහුරන ගමන් දේශි අහද්දි මං උත්තර දුන්නේ කොණ්ඩෙ හදන ගමන්..

" ඉක්මනට ලෑස්ති වෙලා ඉන්න කියන්න..තව විනාඩි පහලවකින් අපි උන්ගෙ ගේ ලග කියන්න.."

" අනේ පිස්සුද දේශි ඔයාට..මං තාම කොණ්ඩෙ හදනවා.."

" දැන් උබ පැය දෙකක ඉදන් ලෑස්ති වෙන්නෙ.. මොන මගුලක්ද බං ඔච්චර කරන්නේ.."

" අනේ මේ දේශි තව්සෙ තමා මට කොණ්ඩෙ කපන්න දෙන් නැත්තේ උරහිසෙන් පහලටත් දිගයි දැන් නාලා කරලා කොණ්ඩෙ වේලලා කීයක් දේවල් කරන්න ඕනිද ඉතින්.."

" දැන් එතකොට මං කොණ්ඩෙ කපන්න දෙන් නැති එකද වැරදි.."

" ඔව්.."

" තට්ටෙ ගාපන් එහෙනම්..එතකොට කිසි ප්‍රශ්නයක් නෑ නේ.."

" මේ ඒයි දේශී.."

" ම්ම්ම්.."

" ඇත්තටම මං තට්ටෙ ගෑවොත් ඔයා මට ආදරේ කරන් නැද්ද.."

" නෑ.."

" එතකොට ඔයා මගෙ කොණ්ඩෙටද ආදරේ.."

" නෑ.."

" එහෙනම්.."

" පුකට.."

" තව්සෙ මහා මෝ__"

" මගෙන් මුකුත් අහ ගන් නැතුව ඉක්මනට ලෑස්ති වෙලා අරුන් දෙන්නට කෝල් එකක් ගන්නවා විවේන්.."

RED EYES 🐺🔞 ( hyunlix ) ✅Where stories live. Discover now