Az utcán sétáltam az iskolatáskával a vállamon. Muszáj volt kerülőúton mennem mert az utca másik része le volt zárva. Ahogy mentem megállt mellettem egy szürke furgon. -Hova mész? - kérdezte apám egyik barátja. Kivettem a fülesem és válaszoltam.
-Anyumékhoz tartok mert sok a tanulnivaló és még rajzolni is kéne.. -Jól van menny csak. Szia!- minta majd elköszönt. -Viszlát! - köszöntem el én is és visszaraktam a fülhallgatót a fülembe.
Egy ideje már sétáltam de ekkor megállt előttem egy fehér furgon. Nem tulajdonítottam nagy figyelmet neki mivel ott állt meg ahol egy házat újítanak fel. Elmentem mellette de ekkor valaki hátrarántott a táskámnál fogva.Én gyorsan levettem a táskát és nekiestem a sapkás férfinak. Először elkezdtett folytogatni majd kikapartam az egyik szemét. Sok vér ömlött ki a szemüregéből amikor megjelent egy másik csávó is és lefogott. Őt megrúgtam és elkezdtem futni az iskolatáskával együtt. A kettő férfi beszállt a furgonba és jöttek utánnam. A kocsi megállt mellettem és az egyik csávó felkapott és berakott a kocsi hátuljára.
Sokáig utaztunk. Egyszer egy erőset fékezett az autó és előregurultam. Kivágódott a furgon ajtaja és láttam egy maszkos férfit. Elrángattak egy oszlopig és kikötötték a nyakamat majd otthagytak.
Pár óra múlva elvittek egy kisebb szobába és kikötötték a kezeimet és a lábaimat az asztal négy sarkához. Egy maszkos ember megjelent egy nagy késsel és egy fűrésszel meg egy baltával. Tudtam hogy mi fog történni. Lepakolta a kezéből a cuccokat és felém fordult. A kisasztalról felvette a kést és felhasította a hasamat. Én ordítottam. A vér csak úgy ömlött. Kivette beleimet a gyomromat a májamat és a veséimet. Utánna elkezdte vagdosni a lábamat. Lerakta a kést és elővette a baltát. Lehántotta a bőrömet és a húsomat a sípcsontomig. Nem ismertem rá a lábaimra annyira felvágta őket. A baltát eldobta és élvezte az asztalról a fűrészt. Amputálta mindkettő kezem. A saját vérem illatában fulldokoltam.
Kezdtem álmos lenni. Lassan lecsukódtak a szemeim. Még egy kicsit hallottam csodálkozását. -Durva hogy eddig bírta a kiscsaj. Nem gondoltam volna!
Az utolsó szavakat már csak félig hallottam majd megállt a lélegzésem és azzal együtt a szivem is.
______________
332 Words
YOU ARE READING
Horror Stories From Me
HorrorMivel én is olvasok ilyen horrors könyveket ezért megalkottak. Remélem tetszeni fog! Akik nem bírják az ilyesmiket azoknak én nem nagyon ajánlom. Akinek valami kérdése van esetleg a könyvel kapcsolatban az nyugodtan rám írhat. Lehetséges helyes írás...