Story/4

1 0 0
                                    

Átfutottam a parkon, szaggatott lélegzetvétellel. Megesküdhettem volna, hogy láttam valamit vagy valakit a bokrok között engem követni... Futottam, próbáltam megszökni. bármitől vagy bárkitől, akit követett, a parkban...

Folyton futottam, és hallottam a léptek zaját magam mögött. De amikor visszanéztem, nem volt ott semmi. Megőrültem, nem létező dolgokat láttam és hallottam. De tovább futottam. Végül leültem egy pillanatra, hogy lélegzethez jussak...Lassan megfordultam, remélve, hogy nem volt ott semmi, de tévedtem.

Közvetlenül a hátam mögött csupa feketében nézett rám ravasz mosollyal valaki, és tett egy lépést közelebb. Szemeim ​​elkerekedtek, és megbotlottam, miközben megpróbáltam elszabadulni tőle, de a férfi megragadta a karom, és a kezét olyan szorosan tartotta, hogy az fájni kezdett.

Megpróbáltam elszakadni a szorításától, de az túl erős volt. Körülnéztem, kétségbeesetten kerestem valakit... Valakit, aki segít nekem, de nem volt senki a láthatáron... Egyedül voltam vele.

Megkérdeztem mit akar de nem válaszolt. Egy fél percig mozdulatlan volt, de aztán elővett egy kést. A szemeim elkerekedtek.. Tudtam hogy mit akar...

Szívembe szúrt egyszer... Kétszer... Háromszor... Sokáig így folytatódott mire én majdnem el éreztem.

Egy idő után megunta és ledobott a földre. Végül felvágta a nyakamat is..

Az volt az utolsó dolog amit láttam mielőtt elvakított a sötétség...

__________________
196 Words

  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 05 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Horror Stories From MeWhere stories live. Discover now