Yeni bölümle merhabaa🎀
Yazım hatalarını bazen fark edemiyorum lütfen aldırmayın.🐰🩰İyi okumalar💗
|
|Taehyung'un anlatımıyla|
Jungkook'u eve bıraktıktan sonra bende eve geçmiştim.
Genellikle evde olunca sosyal medyada gezinirdim. Bugünden yine öyle yaptım. Eve geldiğim gibi odama bilgisayarımın başına geçtim.
Instagrama girdim ve reels de gezinmeye başladım. Biraz izledikten sonra instagram ana sayfasına girdim.
Ne! Tanıyor olabileceğiniz kişiler de Jungkook'un hesabı vardı. Hesabın üzerine bastım ve hesaba girdim.
Eski okulumdan bir kaç arkadaşım onu takip ettiği için tanıyor olabileceğiniz kişiler arasında yer alıyordu sanırım.
Hesabı gizli hesap modundaydı. İçimde bir şey takip et diyordu. Ama ellerim buna izin vermiyordu. Ne olucak amk takip et gitsin.
Takip et butonuna bastım. Burada öylece bekleyemezdim o yüzden bilgisayarı kapatım. Annemlerin yanına salona geçtim.
Yanlarına oturdum. Klasik konuşmalarından sonra babam tekrar evlenme konusunu açtı.
"ee oğlum Jungkook'tan
ne haber""aynı baba döneminin
bitmesini bekliyoruz""hiç konuştunuz mu
onunla""bugün beraberdik
yani konuştuk"
"anlaşıyorsunuz
yani""yani"
kesinlikle çok iyi anlaşıyoruz||Jungkook'un anlatımıyla|
Yaklaşık 3 saat uyumuştum. Yorgunluğumu atlatmıştım. Yatağımdan doğruldum ve komidinin üstündeki telefonuma uzandıp elime aldım.
Ana ekranda 'instagramda thv adlı kullanıcı seni takip etmek istiyor' bildirimini görünce instagrama girdim.
Hesaba girince şok oldum. İnsatgramamımıda mı bulmuştu amk? Ne yapacaktım kabul et veya etme hangisi bilmiyorum?
Kabul etmek mantıksız olsada mantıklıydı. Kabul ettim ve geri takip ettim.
Biraz düşündükten sonra mesaj yazmaya karar verdim.
jungkook97:
instagramımı bulmuşsun
yakında numaramı da bulursun
hatta zahmet etme ben
veririm|Taehyung'un anlatımıyla|
Babamla fazla sohbet etmeye alışkın olmadığımdan yanından kalkıp odama geçtim.
İnsatgramdaki isteğimi acaba kabul etmişmiydi çok merak ediyordum. Hemen bilgisayarı açıp instagrama girdim.
'lan' dedim kendi kendime. İsteğimi kabul etmiş birde üstüne mesaj atmıştı. Mesajı merakla açtım.
Merkla gözlerimi mesajının üzerinde gezdirdim.
Olumsuz bir mesaj yazmasına üzülmedim. En azından kabul etmiş cevap vermişti.
Bende mesajını cevapsız bırakmamak için yazdım.
•
thv:
önerilenler kısmında
karşıma çıktı bende takip
ettim ne var bunda amkjungkook97:
görüldüthv:
hem işsiz değilim ben
seni isntgramını arayayım
eski arkadaşlarımı
takip ediyorsun ondan
karşıma çıktı nerden
tanıyorsan artıkjungkook97:
kesinlikle işsiz değilsin
beni takip eden sen
benimle ilgilenmezsin
hem insanlara zorla sahiplenme
düşüncenden vazgeç
tanıyamaz mıyım Kim Taehyungthv:
görüldüjungkook97:
diyicek birşey yok
sanırım o zaman
iyi geceler Kim
Taehyung :)thv:
geceler iyi
Jeon Jungkook :D•
Aslında sana diyicek çok şeyim var Jungkook. Ama sırası değil evleneceğimiz geceye kadar herşeyi öğreneceksin merak etme.
Jungkook Instagram'dan çevrimdışı olunca hesabına postlarına göz atmak için girdim.
Postarına göz gezdiriken durdum.
Bu postundan gözümü ayıramıyordum. İlk defa onu dişlerini göstererek güldüğünü görüyordum. Çok güzel gözüküyordu.
Bu fotoğrafına bakmak hoşuma gidiyordu. Bu yüzden ss aldım.
Bir süre daha gezindikten sonra gözlerimin yorgunluktan kapanmak üzere olduğunu fark ettim.
Bu yüzden bilgisayarı kapatım ve kendimi üzerimdeki kıyafetlerimle direk yatağa attım.
|
Bu bölümde bu kadar ilham perilerim yok aklıma ne yazacağım gelmiyor sallıyorum birşeyler. Bugünlük bu kadar olsun. Bu arda 'geceler iyi' kelimesini 'oh no boy' ficinden aldım bilginiz olsun istedim.
Görüşmek üzere 😙
(478 kelime)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
marry me || Taekook
FanfictionJeon Jungkook Kim Taehyung ile zorla evlendirlir. SEME-Tae UKE-Kook 28042024