Şefkat

258 8 0
                                    

"Pınar bak kim geldi" dedi Kaan balkondaki Pınar'a seslenerek. Pınar şaşkınlıkla ağzını açtı ve koşarak aşağı indi.

"Bu ne ya dana mısın senn?" dedi Quinn'i severek. Kaan güldü. Pınar Honey'e baktı.

"Bir Honey'e bak bi de buna, at mısın sen?" dedi Pınar.

"Ayıp oluyor Pınar Hanım, çocuğumla böyle konuşamazsın." dedi Kaan.

"Allah allah. İstediğim gibi konuşurum di mi kızım?" dedi Pınar Quinn'e dönerek. Quinn havladı.

"Bak ya. Babacı çıktı bu da." dedi Pınar. Kaan kahkaha attı. Quinn ve Honey koklaşırken Pınar onları izledi.

"Bugün de ne çok köpek konuşuldu." dedi. Anlamadı Kaan.

"Başka kim konuşuldu?" dedi.

"Kuzu ya, bugün gelen fanlar nakışa kuzuyu işlemiş. Akıbetini falan sordular."

"Anlattın mı?"

"Hıhı. Şey oldum biraz zaten."

"Ne oldun?"

"Duygulandım işte." dedi Pınar.

"Oy." diyip sımsıkı sarıldı Pınar'a Kaan. Sırtını sevdi. Pınarın tekrar gözleri dolmuştu.

"Özledim onu. Hata mı yaptım vermekle?" dedi. Yüzünü sevdi Kaan.

"Sen elinden geleni yaptın sevgilim, hayatın onun için uygun değilmiş yapacak bir şey yok. Hem ziyaretine gideriz zillinin." dedi Kaan.

Güldü Pınar.

"Zilli mi?" dedi.

"Zilli." dedi Kaan. Pınarın saç çizgisinden öptü.

"Güzelim benim." dedi.

"Pınar Hanım'ı sete alalım." dedi içerden biri.

"Görüşürüz." dedi Pınar Kaan'a. Quinn'e de öpücük attı.

Quinn Pınar içeri gidince arkasından bakmaya devam etmişti.

"Anne içeri gitti." dedi köpek eğitmeni.

"Gelicek birazdan, terk etmedi seni." dedi Kaan gülerek ve köpeğin başını severek.

O sırada Eylül zıplaya zıplaya yanına geldi. Quinn'i görünce bir adım geri gitti, korkmuştu.

"Ayy." dedi.

"Korkma, bir şey yapmaz." dedi Kaan.

"Biliyorum ama..." dedi Eylül. Kaan köpeği eğitmene verip otoparka götürmesini söyledi.

"Senin köpeğin mi?" dedi Eylül.

"Evet."

"Adı ne?"

"Quinn."

"Güzelmiş." dedi Eylül.

"Bunu boşver de seni Pascal'a alıştırmamız lazım artık, aileden biri o da sahneniz olması gerek."

"Korkuyorum ama napiyim." dedi Eylül.

Kucağına aldı onu Kaan.

"Ama o sana zarar vermek istemiyor ki. Oynamak istiyor sadece." dedi bahçedeki Honey'e dönerek.

"Biliyorum ama, korkuyorum işte." dedi Eylül dudaklarını bükerek. Yanağından öptü Kaan.

"Bence yavaş yavaş alışabilirsin." dedi Kaan.

"Bilmem." dedi Eylül.

"Eylüşümm!" dedi içeriden gelen Pınar.

"Pınar ablaaaa!" diyerek onun kucağına atladı Eylül.

Kuzey Yıldızı | PınKaan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin