Dünyalı

212 5 2
                                    

Soğuk ve sisli bi gündü sokakta bir tek ben vardım geziyordum sanki zaman donmuş gibiydi kendi bi an zamanın bekçisi gibi hissettim bi sokak vardı adı çalgıcılar sokağı oradan geçerken bi gölge gördüm ve hareket ediyordu hemen oraya koştum ve "kimsin" dedim o da sır tutabilir misin dedi ben de "evet" dedim ve yavaşça ortaya çıktı bi baktım bi dünyalı "ama ama bu nasıl olur" dedim o da "ne nasıl olur" dedi ben "nasıl geldin buraya" o da "hatırlamıyorum sadece bana ölümsüzlüğü bulduk ve bunu ilk test eden kişi olursan sana 1000000 $ veririm dendiğini duydum" ben "eeeee dahası " "bu kadar ben bu kadar hatırlıyorum" ben"senin adın ne" dedim benim yaşlarımdaydı o da "john"dedi utangaç bir şekilde " john gel bakalım seni liderimize götüreyim o belki sana bi çare bulabilir.
Liderimiz bay klanktoma gittiğimizde oda benim gibi şaşırdı. Klanktom "ama ama bu nasıl olur" dedi "dünyalının buraya gelmesi mümkün değil" dedi sonra klanktom yine "nasıl geldin dedi " sinirli bir şekilde john da "hatırlamıyorum sadece bana ölümsüzlüğü bulduk ve bunu ilk test eden kişi olursan sana 1000000 $ veririm dendiğini duydum" dedi klanktom "bu kadar mı? Başka bişey yok mu? Ben "sayın liderim bu kadarını hatırlayabiliyor" dedim ve sonra bütün süpronistan halkı toplandı ve dünyalı johndan habersiz toplantı yaptık. Ve karar olarak: dünyalıyı kısa sürelik uykuya yatıracağımızı ve onu ışıncılar tarafından dünyaya ışınlayacağımıza dağil bir karar aldık. Ve ertesi gün johnu uyurken ışınladık ve beyin siliciler tarafından süpronistanda geçirdiği günleri sildirdiler. En sonunda da johnu evine yani dünyaya yolladık.

Süper Güçler DiyarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin