merhaba, ben levan. bugün yeni bir fice başlıyorum, umarım beğenirsiniz.
öncelikle fici angast bitirmeyeceğim içiniz rahat olsun ayrıca bu fic de bazı rahatsız edici sahneler olabilir. (fetiş, fantezi, yaş farkı, argo vb.)
şimdi karakter tanıtımına geçelim
Yang Jeongin, 18 yaşında babası ve abisiyle yaşıyor. Kendisi eşcinsel ve uke, reşit olmasına 1 ay var daha. Babası ve abisinden şiddet gördüğü için sürekli evden kaçma hayali kuruyor, arkadaşı veya yakın olduğu biri yok. Okulu 1 sene önce bıraktığı için artık okula gitmiyor.
Christopher Bang Chan, 24 yaşında. Abisi Changbin ve arkadaşı Minho ile işlettiği büyük bir bar zinciri var. Bisex seme, dışarıdan aşırı soğuk biri gibi gözükse de özünde iyi biri. Kendisi oldukça çapkın ve flörtöz, garip fantezileri var. Kontrol manyağı, aşırı kıskanç.
Seo Changbin, 27 yaşında. Kardeşine göre daha eğlenceli ve dışa dönük biri, ortamda ki herkesin neşe kaynağı. Chan ile sürekli kavga ediyorlar, inatçı olduğu söylenebilir. Heteroseksüel ve sevgilisi Chaeryong (arkadaş olduklarını biliyorum yorumlarda saldırmayın fic için en uygun ship buydu chang için) Bar işi dışında boş olduğu zamanlarda hobi olarak dans ediyor.
Lee Minho, 24 yaşında. Chan ile çocukluktan arkadaşlar, bar zinciri açma fikri Minho'dan çıktı. Kendisi biraz psikopat ve sinir hastası, şarap içmeye bayılır. Sürekli Chan ile ve arada Changbin ile de takılır, yavşağın önde gidenidir. Gay ve seke.
Ana karakterler bu kadardı dostlar 🐰 bölüm yazmaya başlayacağım şimdi olabildiğince uzun yazmaya çalışacağım. Lütfen oy verip yorum atmayı ve beğenirseniz önermeyi de unutmayınnn 👋👋🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My hyung's lap (I.N x Chan)
FanfictionFiziksel ve psikolojik şiddet gördüğü evden kaçan 18 yaşında ki Jeongin ve evini ona açan Christopher Bahng. Bu fic yetişkin içerik ve rahatsız edici sahneler içerebilir.