Kanada: sanırım mı bas baya platoniksin ve onun başka birini sevdiğini bildiğin halde ona hala deli gibi aşıksın
Amerika: sen nasıl bir kardeşsin be!
Kanada: ben senin iyiliğini düşünüyorum aptal! Yani sana demem o ki bırak peşini o kişinin eğer bırakmazsan kalbi kırılacak kişi sensin o değil!
Amerika:...
Kanada: aslında suç bende senin iyiliğini düşünüyorum!
İngiltere: nouyor burda!?
Kanada hiçbir şey demeden odadan çıkıp gider.
İngiltere: kavgamı ettiniz?
Amerika:...
İngiltere: anlaşılan etmişsiniz peki konu neydi?
Amerika: benim hoşlandığım kişi
İngiltere: hmm anlat bakalım
Amerika: benim hoşlandığım kişi Türkiye ve o Rusya ile sevgili ve ben Türkiye'nin onunla zorla sevgili olduğunu yani Rusya'nın onu tehdit ettiğini sandım bu yüzden Rusya'nın evine gittim ve zilini çaldım sonra Rusya geldi kapıyı açtı bende sordun Türkiye burada sonra Türkiye yukardan indi ve ben ona seni kurtarmaya geldim diyince benimle alay etti ve onlar...
İngiltere: onlar ne?
Amerika: se-sevişiyorlardı
İngiltere:...
İngiltere'nin iç sesi: siktir bu durumda Amerika'yı nasıl teselli edebilirim ki!?
Amerika: baba...
İngiltere: efendim oğlum
Amerika: ben şimdi ne yapacağım?
İngiltere: sana diyeceğim tek şey onu sevmeyi bırakmalısın eğer bırakmazsan kalbin daha çok kırılır
Amerika:...
İngiltere: ben çıkıyorum şimdi yemek yicez ama kalbin kırık eiye yemek yememezlik yapma
Amerika:...
İngiltere odadan çıktı ve Amerika odada yanlız başına ölüm sessizliğinde boğulmadan kurtulmaya çalışıyor
( Devam ettirmek için ilham gelmeyince benim maks yazdığım şeyler)
Amerika: haklılar eğer ona aşık olmaya devam edersem sadece acı çekerim...
Amerika: ...ama birisini sevmeyi hemen bırakamazsın
( Bu arada siz Amerika ile kimi shipliyorsunuz? Ona göre Amerika'yı shiplicek biri lazım da)
Amerika hızla yataktan kalktı ve dolabından hızlıca kiyafetkerini değiştirdi artık Türkiye'ye aşıkkenki hali gibi olmayacaktı buna karar vermişti ama zaten Türkiye'ye aşık olmadan öncede aynıydı Türkiye'ye aşık olduktan sonrada aynıydı.
Sadece... Değişen tek şey hisleriydi ama bazen hislerinden emin olamıyordu ya sadece kendimi kandırıyorsam? O zaman neden böyle hissediyorum? Ya da neden benim olmasını istiyorum? Sadece kıskanıyor muyum yoksa cidden aşık mıyım?
Aklından bu sorular asla çıkmamıştı Amerika'nın ama şundan emindi bu sorulara takılırsa asla bir sonuca varamazdı bu yüzden o sorulardan kurtulmuştu yani öyle sandı ama gerçeği asla gizleyemedi o sorular aklının bir köşesinde hala duruyordu sadece derinlerde çıkacağı zamanı bekliyorlardı ve o zaman gelmişti tek fark sorular sadece kılık değiştirmişlerdi tıpkı bir ajan gibi.
Amerika: aaaa bıktım bu sorular defolun aklımdan defolun!
İngiltere ve Kanada: yazık oldu kafayı yedi.
Kanada: aslında doğuştan kafayı yemişti ama neyse
Amerika'nın aklındaki o soruları soran iç sesi susmak bilmiyordu
Amerika'nın iç sesi: onu öylece bıraka bilecek misin? Bundan emin misin yoksa sadece kendinimi kandırıyorsun? Aptalın tekisin! Neden ona daha erken söylemedin? Belki onunka birlikte olabilirdin? Neden yapmadın? Onu cidden sevdin mi? Sen buna sevgimi diyorsun? Bir anda sevmekten vazgeçerek cidden sevmiş mi olucaksın?
Amerika: YETEEEEER SUUUUS!
İngiltere: Amerika oğlum bir doktara görünmek ister misin?
Kanada: doktara göstermeye gerek yok direk deliler hastanesine kapatsak da olur.
İngiletere: oğlum kardeşine öyle deme!
Kanada: aman ya banane onun aşk acısından
Amerika: kanada Bi siktir olup gider misin!?
Kanada: ayıp ayıp insan kardeşine böyle der mi!?
Amerika: senin gibi bi kardeş ise daha kötüsünü bile der
Kanada:...
Amerika: şimdi siktir olup git!
İngiltere: kavga etmeyin! Benim işim olduğu için dışarı çıkıyorum kavga ederseniz nolur biliyorsunuz
Amerika ve kanda: tamam baba gideceksen git
Ehe uzun zamandır bölüm atmıyorum nabersiniz ya hehe
Kesinlikle sınav haftasında bölüm atmadım 👍🏻 hehe neyse gene boktan bir bölümdü ama benim bu boktan hikayemi okuduğunuz için sizlere çok teşekkür ediyorum canlarım bir sonraki bölüm final olabilir çünkü ben mal gibi yeni hikaye yazmaya başladım neyse görüşürüz 👋🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
countryhumans { Türkçe }
Randomkafama nasıl eserse artık hehe merak etmeyin smut veya küfür içerceği zaman baştan uyarırım 😉 (Ara verildi)