(GEŞMİŞ ZAMANA DÖNÜŞ)
Gasmeğe başlamıştım.Annemin zoruyla tabiki,lgs sınavına hazırlık için kaydolmuştum.Sınıfım 4. kattaydı ve asansörler bozuktu.Mecbur merdivenlerden çıkmak zorunda kaldım,sınıfa girdiğimde sınıf arkadaşlarıma baktım.Arkadan bir ses geldi.
DENİZ:Bizim sınıfa da her önüne geleni alıyorlar.
Cevap vermedim.Ama bu kız bana bir yerden tanıdık geliyordu,sanki yıllar önce beni İstanbulda tek bırakan arkadaşıma benziyordu.Gaziantep'e taşınmışlardı.Bana elveda bile edemeden gitmişerdi, o sırada yanıma biri oturdu .İri yapılı bir çocuktu,bir ürkmedim değil.
HALİLİŞKO:HEY MEYABA
HİRA:Merhaba ama kalkarmısın yanımdan lütfen
Ben bunu dedikten sonra arkadan sıranın itilme sesi geldi.
DENİZ:Halilşko rahat bırak lan kızı kalk sıradan,siktir git şimdi sal şu kızları amk
HALİLİŞKO:Yey yok ki
DENİZ:Olum sınıfta ismin sapığa çıktı git Emad'ın yanına otur hadi
HALİLİŞKO:Tamam
DENİZ:Yeni kız yanına ben oturayım bu günlük yoksa şu sik kafalı salmıyacak seni
HİRA:Teşekkürler ,yani beni kurtardığın için
DENİZ:Sıkıntı değil bak istresen bizimle tanışabilirsin matematikçi biraz cins derse girmiyecez sende bizimle kafeteryaya gel istersen.
HİRA:OLURR
DENİZ:Toplan ekip kafetaryaya gidiyoruz.
Kafeteryaya inip boş masa baktık,bulunca geçip oturduk baya kişi vardı.
DENİZ:Tanışalım ben Deniz,bu Tuğba,bu Emad,bu Sude,bu Elif,bu Ebru abla ,bu Hatice İkra,bu Nehir,bu da Erdem.
HİRA:Tanıştığıma memnun oldum bende HİRA
DENİZ:İsmin çok güzelmiş Hira,sen bana çok tanıdık geliyosun daha önce İstanbul'da yaşıyormuydun?
HİRA:Sen o DENİZSİN, DENİZZZZZ SENİ ÇOK ÖZLEDİM
DENİZ:Nasıl sen yan komşum HİRA olan HİRAMISIN?
HİRA:EVETTTT
Birbirimize bir süre baktıktan sonra sarıldık.Sonrasında ayrılmak zorunda kaldık çünkü biri gelmişti.Deniz kalkıp ona sarılmıştı.
DENİZ:Hoşgeldin Alimmm
ALİ:Hoşbulduk Deniz'immm
O sırada bakışlarımı Erdeme çevirdim.Deniz ve Ali'ye kırılmış şekilde bakıyordu.O zaman anladım ki Erdem Deniz'e aşıktı,ama Deniz'in gönlü başkasındaydı.Deniz Ali'nin elinden tutarak yanıma geldi ve bizi tanıştırdı gerçekten sevgililermiş.Umarım çok mutlu olurdu ve Ali onu hiç üzmezdi.Muhabbet koyulaşırken yanımıza 20 yaşlarında genç biri gelmişti .Çokkk yakışıklıydı Ali'nin kuzeniymiş ismi de AYTAÇMIŞŞŞ.Tam yanımdaki sandalyeye oturmuştu.Kokusu o kadar güzeldiki aklımdan acaba 'acaba parfümünün markası nedir?'diye sormak geçti ama bununla yetindim.Sonrasında ayrılacağım deyip masadan kaktım ve gittim.Sonrasından ne aklımdan çıkarabildim yüzünü ne de hayellerimden.......
Sabah yine annem tarafından zorbalanarak kaldırıldım ve hazırlanmaya başladım.Yeşil pantolumu ve yeşil crobumu giyip saçlarımı topladım ve çıktım .Otobüse bindim ve 20 dakikada anca varmıştım.otobüs durağından inip gasmeğe yürümek azaptı resmen.Yarım saat sürüyordu.Osırada önümde bir motor durdu.Kaskını çıkarınca anladım AYTAÇIMI gördüm ve selam verdim gidicekken kolumdan durdurdu beni ve
AYTAÇ:Yol uzun ben seni bırakayım.
HİRA:Yok saol Aytaç abi ama
AYTAÇ:Aması yok bunun hadi atla gidelim zaten Aliyi alıcam oradan
HİRA:Peki
AYTAÇ:Kaskı tak sonrada sıkıca benlime sarıl tamam mı?
HİRA:Tamam
AYTAÇ:Okey o zaman
Çok heyecanlanmıştım kaskı kafama takıp motora bindim ve sıkıca ona sarıldım varınca teşekkür edip ayrıldık kokusu üzerime sinmişti .Koklaya koklaya sınıfa gittim...
(ARKADAŞLAR KURGUYA OY ATMAYI UNUTMAYIN PLEASE )
NOT:ALİCANA KISACA ALİ DİYECEĞİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESİM HOCAMM
Literatura FemininaSanaldan 1 aydır konuştuğu çocuğun resim hocasının olduğunu öğrenen Hira bakalım neler yapacak????