Yanına gidip oturunca bir süre bakıştık.Ben daha önce hiç hissetmediğim duygular hissediyordum.Konuşmaya ben başlama kararı alıp:
HİRA:H-hocam ben sizinle konuştuğumu bilseydim gelmezdim hatta sizi eng-
AYTAÇ:Hira bende bilmiyordum.Ama bence konuşmasak daha iyi olur.Bir öğretmen tavsiyesi...
Gözümden pıtır pıtır yaşlar akıyordu.Ben ne yaptım sana diyemezdim.O kariyerini önemsiyordu.
HİRA:Sıkıntı değil hocam ,bir daha ÖĞRETMEN -ÖĞRENCİ ilişkisinden başka birşey yapmıyacağız zaten.Lütfen siz beni engelleyin ben sizi engelliyeyim.Bir öğrenci tavsiyesi...
Hüngür hüngür ağlarken Deniz'i aradım.
DENİZ:EFENDİM AŞKIMMM
HİRA:D-d-deniz bize g-gelirmisin lütfen çok kötüyüm.
DENİZ:O Aytaç piçimi birşey dedi
HİRA:GEL KONUŞURUZ.
Deyip suratına kapattım o sırada arkamdaki Aytaçı gördüm.Aldırış etmeden taksiye atladım ve eve geldim allahtan annemler 2 aylığına tatile çıkmışlardı.Yoksa bu halin ne diye 1 saat söylenerek ağzıma sıçarlardı.Tam yatağa yatarken kapı çaldı.Deniz ve Alican gelmişti.
HİRA:HOŞGELDİNİZ.
ALİCAN:Hira neden ağladın Aytaç abim aradı beni onunda sesi kötüydü.
HİRA:Hah ,onun sesi kötü olmasında kiminki olsun acaba?
DENİZ:Ağlama canım hem senin seveceğin birini getirdim.
HİRA:Kimi ?
DENİZ:Tabiki de ERDEMMMMM ve TUĞBAAAAA
DENİZ:Buyrunuz efenimm
ERDEM:Kim üzmüş benim ponçik yanaklımı?
Koşarak Erdeme sarıldım o sırada Tuğba konuştu.
TUĞBA:Ama beni unuttunuz sizzz
Diyerek melül melül suratımıza bakmaya başladı.
(bunlar kim diyecek olursanız diğer bölüm geçmişten yazacağım haberiniz olsun)
DENİZ:Tuğba ben seni unutmadım gel bakayım şuraya
Diyerek yanına çağırdı ve sarıldılar sonra ise Deniz Alican'a baktı ve içeri girdi.
^DENİZ YILDIZIN AĞZIYLA^
DENİZ:Alican aşkım neden salonda durmadın.
ALİ:Deniz o salondaki kim sorsam mı acaba hem nereden tanıyorsun sen?
DENİZ:Aşkım o Hiranın ortaokuldan arkadaşı Erdem ne oldu ki
ALİCAN:Otoparktada birşey demedim ama sana nasıl sarıldı görmedinmi?
DENİZ:Alican benim ağzımı açtırtma aşkım şu eski sevgiline bugün sarılırken iyiydi sesimi çıkarmadım ama unuttum sanma Erdem benim arkadaşım peki o o kim ALİCANN?
Sonda sesimi çok yükseltmiştim ve Alican daha çok bağırıdı.
ALİCAN:Bana bahane üretme DENİZ biz sadece karşılaştık o kadar anladın mı?
DENİZ:Sen nasıl bana karışıyorsan bende sana karışırım ya ortaokuldaki sevgilin mi çıkıyor karşına şimdi hadi yeme beni
DENİZ:Noldu cevap veremedin götünmü yemedi.
ALİCAN:YETERRRR SUS ARTIK YETER SAL ARTIK KASMA YA TAMAM MI
DENİZ:TAMAM O ZAMAN ŞİMDİ BURADAN SİKTİR OLUP ŞU ESKİ SEVGİLİNİN YANINA GİT HADİ GİT HADİ SİKTİR GİT.
Ali toparlanıp gitti.Ben ise oturup ağlamaya başladım ilk olarak telefonu çıkarıp numarasını engelledim.Sonra ise Hiranın yanıma gelmesiyle olayın şokunu atlatabildim.
HİRA:Noldu Deniz ne bu kaos
--Ne olacak beni Erdemden kıskandı p*ç
ERDEM:Ben ne alaka lan
--Sen bana otoparkta sarıldın ya onu içine atmış. Gerizekalı mal otistik
ERDEM:Boşver kızım başkasımı kalmadı.
DENİZ:Kalmadı Erdem kalmadı hala onu nasıl sevdiğimi anlamıyor ki
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RESİM HOCAMM
Chick-LitSanaldan 1 aydır konuştuğu çocuğun resim hocasının olduğunu öğrenen Hira bakalım neler yapacak????