0.1

220 17 1
                                    

Winter'ın gözünden:

Her zamanki gibi okula gitmek için sabahın kör saatlerinde uyandım. Cidden her gün her gün sabahın yedisinde kalkıpta okula gidilmez.

Her neyse ne dersem diyeyim sonuç olarak gideceğim o lanet yere.

Sabah ilk iş arkadaş grubundan gelen mesajlara baktım hep yapılan  klasik boş konuşmalar...

                                                          ORRRROSPULAR YİNE İŞ BAŞINDAA🖕🏿🖕🏿💋💋💄💄

Ning

OLUM KALKSANIZAAAAA  

APTAL MUSINIZ

YARAGIMI

YIGIN

🖕🏿🖕🏿           

Yeji

kalktık kalkmasına da 

sabah sabah götüne kurt mu girdi amk

hazırlan gel okula beni cıldırtma

Chaeryeong

olum wtff

dün istek attıgım afet var ya

gt yapmış

🔥🔥

Yeji

hangisi la her gün birine atıyon zaten

800 kişiyle takipleşmene şaşmamalı

Chaeryeong

(chae diyeceğim bundan sonra kısaca)

bu şey

hani

neydi

şey işte

Ning

ayn ayn o işte 

Winter

olm durun laaa

yeni uyandık

Ning

premseste uyandi😻😻

Winter

ufff susun hazırlanın saat kac olmus aqq

Yeji

harbi he hadi bbbbbbb🖕🏿🖕🏿


Evet her sabah böyle uyanıyorum. Memnun olmadığımdan değil aslında eğlencelide ama naza çekiyorum diyelim.

Şu an lise 3 öğrencisiyim. Evet derslerimiz ağır ama her dakika ders çalışcak halimizde yok. Az önce mesajlaştıklarım en yakın arkadaşlarım. Ning hariç hepsiyle liseden arkadaşım. Ning'le ortaokuldan beri en yakın arkadaşız.

Hafiften geç kaldığımı fark edince hızlı hızlı makyajımı bitirmeye odaklandım. Okul formamı çoktan giymiştim. Hızla aşağı kata koştum. Annemin hazırladığı sofraya oturdum. Hemen atıştırıp sofradan kalktım. Annem geç kalma durumlarıma alışkın olduğu için ne olduğunu sormadı bile.

Okulum evime yakındı. Bu yüzden otobüse veya başka bir toplu taşımaya binmeme gerek yoktu. Okulun kapısına geldiğimde her okulda olan klasik popüler kızı gördüm. Yu Jimin ve Aeri Uchinaga. Bu ikisini okulda tanımayan yoktu. Bana biraz itici gelselerde çokta umursamıyordum onlar kim ben kimim sonuçta.

but i love u so... #winrinaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin