selamlarrbölüm adını dikkate alalım..
-
Uykumun derinliklerinde duyduğum alarm sesiyle gözlerim kıpırdanmış, kapatmak için telefonumun nerde olduğunu elimle bulmaya çalışmıştım.Ben ararken defalarca çalan alarmım çoktan tüm uykumu dağıtmıştı.
Telefonu henüz bulamadığım için devam eden ses yüzünden burnumdan soluyarak kalkmış yorganın arasına sıkışan telefonu alıp alarmı sonlandırmıştım.
Uyanamam diye kurduğum alarmların hepsini kapatmış ve uyuşuk hareketlerle yataktan kalkmıştım.Biraz daha uyumayı planlasam da erkenden kalkmış olmak daha iyiydi hazırlanırken fazla panik yapmayacaktım.
Banyodaki işlerimi hallettikten sonra duvarda asılı duran saate baktım.Taehyun çoktan uyanmış olmalıydı.
Yani uyanmış olmasını umuyordum.Aklımın bir köşesinde gezinen kötü ihtimalleri görmezden gelerek aynanın karşısına geçtim.Bugün her zaman giydiklerimin aksine daha fazla özen göstererek giyinmem gerekiyordu.
Dolabımdaki çoğu parçayı yatağıma doğru fırlattım.Krem rengi keten pantolumu ve beyaz gömleğimi çıkararak ikisini de hızlıca üzerime geçirdim.
Dün gece yatmadan önce kurduğum hayali kombinim üzerime yakıştığı için sevinmiştim.Sarı saçlarımı aynada ufak dokunuşlarla düzelttikten sonra komodinde duran parfümüme uzanmış ve birkaç fıs sıktıktan sonra aynaya doğru tebessüm etmiştim.İstediğim gibi olmuştum.Dolabımın yanında duran çantama uzandığım gibi koluma takarak odamdan çıkmıştım.
Kahvaltıyı okulda yapmayı düşünüyordum evde daha fazla vakit kaybetmek istemiyordum.Girişteki askılıktan anahtarlığımı çantama atmış aldığım hırkayı da çantamın kenarına bağlamıştım.
Kapıyı arkamdan kapatıp kitlemiş asansörü es geçerek merdivenlere yönelmiştim.Merdivenleri ikişerli üçerli inerek kendimi apartmandan dışarı atmıştım.
Telefonumu elime alarak mesaj atmak için uygulamaya girmiş ve isminin üstüne tıkladığım gibi sohbet ekranı açılmıştı.
günaydınnn
uyandın dimi
hadi kalk okula gidicez
[07.34]taehyun?
[07.46]Yazdığım mesajları göndermiş ama hiçbirinden bir cevap alamamıştım.Uyanamamış mıydı?
Dün gece mesajıma görüldü attıktan kısa bir süre sonra buluşacağımız noktayı yakınlardaki bir park olarak belirtmiş ve yarın oraya gelmemi söylemişti.
Şimdiyse söylediği yere ondan önce varmış, parkta bulduğum boş banklardan birine oturarak gelmesini beklemeye başlamıştım.Arada bir elimde tuttuğum telefona bakıyor, sürekli saati kontrol ediyordum.
Sekize çeyrek kala diyerek anlaşmıştık ama görünürde ortalıkta yoktu.Umutsuzca yolunu gözlüyor gelmesini bekliyordum.
Ne kadar zaman geçti bilmiyorum ama aniden telefonumun bildirim sesiyle daldığım düşüncelerden uzaklaşmıştım.Telefonun tuş kilidini açıp gelen bildirime bakmıştım.Ekranda yazılan mesajlar tokat misali yüzüme çarparken seslice yutkundum.
beomgyu günaydın
planlayamadığım bazı şeyler oldu
üzgünüm bugün gelemeyeceğim.
[08.30]Ekranda yazdıklarına uzun uzun bakmış, her bir kelimeyi içimden defalarca tekrar etmiştim.
Düşündüğüm o ihtimal başıma gelmişti.
Telefonun ekranını kapatarak ayaklandım.Sinirliydim ama bu sinirim yalnızca kendimeydi.
Daha önceden haber vermek yerine beni tam kırk beş dakika bekletmiş ve gelemeyeceğini böyle söylemişti.
Gözünde bu kadar mı önemsiz biriydim?Haber vermekten acizdi.Gelemeyeceğini erkenden haber vermek zor mu gelmişti?
Böyle davrandıkça içimde bir yerlerin koptuğunu hissediyor, canım yanıyordu.Zoruma gidiyordu bazı davranışları.
Kaba davranışları tutarsızlığı ve sürekli hâkim olan soğuk mizacı.
İnsanlara nasıl davrandığı önemli değildi ama onu sevdiğimi bildiği halde böyle davranması gerçekten artık ağırıma gitmeye başlamıştı.Kendimi geri çekmek istemesem de bazen pes etmek istiyordum.
Kafam karışıktı.Taehyun'un bu davranışları ise kafa karışıklığımı daha çok körüklüyordu.
-
bölüm nasildiii
ya bana şarkı önerebilir misiniz? mumkunse ingilizce olsun her tarz olur.
aklınızda soru işareti kalmasın diye soylicem gyu zaten okulda ilk gördüğünde tyundan etkilendi o yuzden onunla bu kadar yakından ilgilendi onu merak etti ve merakının sonunda da iste o hesabi buldu yani orda sözlerinden etkilendiğini soylerken kimligini belli etmemek onu tanımadığını belirtmek icin öyle dedi zaten anladiysaniz burayi okumaniza gerek yok 🫶🏻🫶🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
afterglow || taegyu
Fanficbeomgyu rastgele bulduğu blog sayfasının sahibini aslında yakından tanıyordu. texting × düzyazı