Selam watty halkı. Nasılsınız?
Bu aralar böyleyim Allah okulun belasını versin yaaaa
Neyse biz yazmaya geçelimŞarkı;
Müslüm gürses - affetMüslüm gürsese bayılıyorum.
İyi okumalar❤
Anıl gerçek bir dost. O gün benimle beraber hastenede kaldı.
Cidden kendimden utanıyorum.
Anılın bana karşı bir hissi olduğunu düşünmüştüm. Çok saçmalamışım, Anılın tek derdi beni korumak. O yüzden bu yaptıklarının karşılığını vereceğim.
10.30
Sabah uyandığımda, sandalyede uyuduğum için belim ağrıyordu. Belim tutulmuştu.
Yanımdaki sandalyede uyuya kalan Anıla baktım. Sebepsizce gülümsedim. Tanışalı 1 hafta oldu. Ama benim için canını bile vereceğini anlamıştım.Berkin odasının camına ilerledim.
Bu kadar şanssız olmak zorundamıydı. Geldiği gün yaşadıkları ve benim yaşadıklarım normal şeyler değildi.
"Uyandınmı?" Duyduğum sesle düşüncelerimi bir kenara bıraktım. Ve sesin kaynağına döndüm. Sesin kaynağı Anıldı. "Yani sayılır.", "sandalyedemi uyudun." Ona belimin ağrıdığını ve burada uyuduğumu söylememeliydim. Anılı yeni tanıyor olsam bile bu tür şeylere kafasını taktığını kavraya bilmiştim.
"Acmısın? Ben çok acımda." Kaşlarını çatarak "sandalyede uyudun değilmi?" Ben susunca yüzüme bakarak "anladım sen sandalyede uyudun. Ben sana demedimmi, gel bir sakinleştirici iç ve yatakta uyu diye. Tabi sen beni dinlemedin habire burada kalıcam, burada kalıcam dedin. Zaten sen burada kalınca berk iyileşiyor."
Anılın bu ciddi tavırlarına karşılık "açmısın" dedim. Anlamsız bakışlar atarak "Mavi" diye bağırdı. "Tamam tamam." Dedim gülerek.
Ayağa kalktı. "Çaktırmayayım dedim ama bende kurt gibi acım bir
Şeyler mi yesek?" Kendimi tutamayıp kıkırdadım. "Böyle 'U' dönüşü görmemiştim. Cidden bravo Anıl."Kafeteryaya doğru ilerledik.
İki kişilik bir masaya geçtiğimizde anıl "sen otur ben geliyorum." Dedi.
Ben birşeylere bakarken anıl 2 tost 2 çayla yanıma geldi. Biz tost yerken anıl birden "Mavi" dedi. O kadar dalmıştım ki zar zor duydum. "Buyur anıl." Elini cebine attığında meraklı gözlerle cebine baktım.
Çıkarttığı şey orta boyda beyaz renkte kırmızı kalpli bir hediye paketiydi.
"Bune anıl?" Bi an 'neye benziyor' gibi bir bakış attı. "Açınca görürsün." Başımı salladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANMA (DEVAM EDİYOR.) 🧚♀️
RomanceMavi önemli bir toplantıda Anıl, ile tanışır. Onunla ortak olur ve hayatını onunla yaşar. Tabi hayatları 4/4' lük değildir...