6. Bölüm:

159 118 122
                                    

Okullar kapatılsın (please)

Şarkı;
Lotusx - nerdesin 🎵

İyi okumalar 💙



(Anılın anlatımıyla)

"Of ya nerede hata yapıyorum. Amacım maviyi mutlu etmek acaba çokmu yakın davrandım." Maviyi bekletmek istemiyordum. Arabayı park alanından aldım.

İçimden "canayakın biri olabilirim ama çok yakın olmamalıyım. İnsanlar beni kötü niyetli sanıyor. Sadece insanları mutlu etmek istiyorum. Bundan sonra insanlarla arama mesafe koymalıyım yoksa insanlar amacımın pis olduğunu düşünürler. "

Mavinin yanına gittim ki mavi yoktu. "Acaba benimle gelmek istemedimi yoksa kararınımı değiştirdi" o zaman biraz bekliyeyim eğer 10 dakika içinde gelmezse hastaneye gidiceğim.

Tam 15 dakikadır bekliyorum ama daha mavi yoktu ortada 10 dakika bekliyecektim. Ama 5 dakika daha bekledim.

O yüzden direkt arabaya bindim son süratle hastaneye gittim.

Berkin oda numarasını öğrendikten sonra asansöre bindim. Yukarıya çıktığımda alinayı koridorda gördüm. Alinaya gülümseyerek "mavi nerede" "sizinle gelmiyecekmiydi." Birden yüzümdeki o gülümseme yok oldu "nasıl yani burada değilmi." "Hayır mavi hanim sizinle geleceğini söyledi." Sinirlenerek "ben arabayı alıp gelince maviyi göremedim biraz bekledim gelmedi buraya gelecegini düşündüm o yüzden bende buraya geldim."

Alına korkarak "umarım başına birşey gelmemiştir." Alinaya "çabuk şirkete gitmeliyiz belki oradadır." Dedim. Koşarak aşağıya indik. Arabaya bindiğimizde alina "Anıl bey mavi hanım cok kararlı biridir umarım berk beyi vuran kişiyi bulmak için çıkmamıştır. " "umarım alinacim"

~

Şirketin önüne gelmiştik. Şirketin önünde kimse yoktu alina birden anıl bey kamera kayıtlarına neden bakmıyoruz." "Aferin alina bunu hiç düşünemedim." İçeriye girdiğimizde alina beni ilk defa gördüğüm bir odaya getirdi içeriye girdiğimizde Alina hemen bir sandalyeye oturup saati geriye aldı. Tam benle mavinin konuştuğu yerdeydi. "Alina berkin vuruldugu yeri açamazmısın" "hayır anıl bey o kisi plânlayarak berk beyi vurmuş o anda kameraları durdurmuş." Sinirlenerek "o adamı bulunca küp küp doğruyacağım." Kamera kayıtlarını izlerken mavinin bir yere odaklandığını gördük ayağa kalkıp koştuğunu görünce alinayla beraber birbirimize bakıp aynı anda "kesinlikle başı belada" dedik.

Kime baktığı belli olmuyordu ama başının belada olduğu çok belliydi.

Tam odadan çıkacakken alina kolumu tuttu."Anıl bey bir kere aramayı denesek belki açılır.","yok alina ben aradım ama açmadı.","olsun yine deneyelim." Mecbur olarak başımla onayladım

Rehberimdeki mavi yazısına bastım. Aranıyor...
Aranıyor...
Çalıyor...
Çalıyor...
Çalıyor...
00.01
Açıldı.

Alina bana bakıp "dedimde bir şansımızı deneyelim diye bakın."

"Alo"

"Alo"
Kahretsin bu bir erkek sesiydi.

"Sen kimsin"

"Benmi ben... Mavinin hayatıyım herşeyiyim değilmi Mavi "
Ses yok

"şerefsiz sen kim mavinin hayati olmak kim gerizekalı kimsin sen kendini ne sanıyorsun ne istiyorsun mavimden."

Bir küfür savurarak
"Mavimdenmi?" gülerek "emin ol birazdan mavi diye birsey kalamayacak onu kendi ellerimle öldürücem. Onun iki şansı var ya benle sevgili olucak ya da ölücek karar onun."

ANMA (DEVAM EDİYOR.) 🧚‍♀️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin