Unicode
ဂျေ့ကို ရိုင်း ဆွဲခေါ်လာပြီး ညနေကသွားခဲ့တဲ့ရေတံခွန်ဆီရောက်တော့မှဆွဲထားတဲ့လက်ကိုအကြမ်းပတမ်းဆောင့်ချပြီး ဂျေ့ရဲ့လက်မောင်းနှစ်ဖက်ကိုဖြစ်ညှစ်လိုက်တယ်
"ဂျေ!! မင်းဘာလို့ အဲ့လောက်တောင် ဖာဆန်နေရတာလဲဟမ် မင်းအလိုးခံချင်တယ်ဆိုလည်း တခြားသူကိုရှာပါလား မင်းအဲ့အကောင်အကြောင်းဘယ်လောက်သိလို့လည်း ဟမ် ပြောလေ"
"............"
"ပြောလေ ခုကျတော့ စောက်စကားကမပြောတတ်တော့ဘူးလား ဟမ်"
"အဲ့ကောင်က ပိုင်လုံးကောင်ဆိုတာမင်းမသိဘူးလား ကျောင်းမှာ သူဌေးသား၊သမီးတိုင်း သူ့လီးမထည့်ဖူးတဲ့အပေါက် မရှိဘူးဆိုတာရောသိရဲ့လား"
ရိုင်းက ဂျေ့လက်မောင်းနှစ်ဖက်ကိုအကြမ်းပတမ်းလှုပ်ကိုင်ကာ အော်ဟစ်မေးလာတာကြောင့် ခုနလန့်နေတဲ့အရှိန်နဲ့ရောကာ ရိုင်းကိုစောင့်တွန်းလိုက်မိတယ်"......"
"ဂျေ မင်းငါ့ကိုတွန်းလိုက်တာလား အဲ့ဘာမဟုတ်တဲ့ ပိုင်လုံးကောင်ကြောင့်နဲ့လေ"
"မဟုတ်ဘူး ရိုင်း ဂျေ....ဂျေတောင်းပန်ပါတယ် ဂျေတစ်မင်တွန်းလိုက်တာမဟုတ်ပါဘူး တောင်းပန်ပါတယ် ဟင့်..."
ဂျေလန့်ပြီး တွန်းလိုက်တာကြောင့် လဲသွားတဲ့ရိုင်းကို တမင်လုပ်တာမဟုတ်မှန်း တောင်းပန်ရင်းသွားထူလိုက်တယ်"အားးးး ရိုင်းးးးး ဘာလုပ်တာလဲ လွှတ် လွှတ်လို့ပြောနေတယ်လေ"
ရိုင်းကိုထူပေးဖို့လက်လှမ်းလိုက်ပေမယ့် လဲကျနေတဲ့ရိုင်းက ဂျေ့ရဲ့လက်ကိုဆောင့်ဆွဲလိုက်တာကြောင့် ရိုင်းပေါ်ကိုထပ်ရပ်ကျသွားတယ် ဂျေပြန်ထဖို့လုပ်ပေမယ့် ရိုင်းက အတင်းဖက်ထားပြီး လည်ပင်းတွေကိုနမ်းလာတယ်"ဘာလုပ်တာလဲရိုင်း လွှတ်ပါ အင့် လွှတ်လို့ ဟင့် ပြွတ်စ် ဟင့် အာ့ အာ့"
ရိုင်းက လည်ပင်းကိုနမ်းနေရာကနေ တစ်ဖက်လှည့်လိုက်ကာ ဂျေ့ကိုအောက်ပို့လိုက်ပြီး ဂျေ့လက်နှစ်ဖက်ကို သူ့လက်တဖက်နဲ့ချုပ် ခေါင်းပေါ်မြှောက်ကာ မြေကြီးနဲ့ဖိကပ်ထားပြီး ဂျေ့နှုတ်ခမ်းတွေကိုကိုက်ဖြတ်မတတ်နမ်းလာတယ်