Unicode
ရိုင်းကမြေကြီးပေါ်လဲနေတဲ့ဂျေ့ဆီအုပ်မိုးပြီး လက်နမ်းလာကာတွေကလည်း အောက်ကအရည်ရွှဲနေတဲ့စောက်ပေါက်လေးဆီ ဦးတည်ပြီး ခနပြီးထားတဲ့စောက်ရည်တွေကိုလက်ညှိုးနဲ့ကလော်ကာ လျှာဖြင့်ယက်ပြလာတယ်
"ဟိဟိ ရိုင်းးး ဘယ်လိုတွေလုပ်နေတာလဲကွာ လိုးမှာဆိုလည်းလိုးတော့ ဂျေမနေနိုင်တော့ဘူး အဟင့် ယားနေပြီလို့"
"ဟားး ဟုတ်ပါပြီကွာ ကိုယ့်မိန်းမလေးကတောင်းဆိုနေမှတော့လည်း ကိုယ်ကလိုက်လျောရတော့မှာပေါ့ ကဲကားလိုက်တော့ခြေထောက် မောင်ဝင်လာခဲ့မယ်"
"ရိုင်း နေအုံး ရိုင်းးးနေအုံးလို့ အားးးးးးးး!!"
ရိုင်းကသူ့ကိုယ်သူမောင်လို့သုံးနှုန်းကာ ချဲ့ထွင်နှူးနှပ်ခြင်းမရှိပဲ အစိမ်းသက်"ကြီးဝင်လာတာကြောင့် လက်ညှိုးတစ်ချောင်းတောင် မဝင်ဖူးလို့ အကောင်းတိုင်းရှိနေတဲ့ အမြှေးပါးက အတင်းကြပ်အဖောက်ခံလိုက်ရတယ် ထိုးသွင်းလိုက်တဲ့အရှိန်ကြောင့် စောက်ပက်လေးလည်းတစ်လက်မလောက် ပြဲသွားပြီး သွေးများအိုင်နေအောင်ထွက်လာတော့တယ်"ဟ့ ဂျေ မောင် မောင်တောင်းပန်ပါတယ်ဂျေရယ် ဂျေ ဂျေက ဟ့ ကိုယ့်ဘာသာအာသာမဖြေဘူးလားအ့ စောက်ပက်က လုံးဝ အသစ်အတိုင်းပဲ မောင်မသိလို့ပါကွာ ဂျေ အရမ်းနာသွားလားဟင်"
"ရ အ့ ရပါတယ် ရိုင်းရယ် ရိုင်းမှမသိတာ ဂျေက ဂျေ့စောက်ပက်လေးထဲ ဟ့ အရင်ဝင်တာကရိုင်းရဲ့လီးပဲဖြစ်စေချင်လို့ ပွတ်ယုံပဲပွတ် အ့ ပွတ်တာ ရိုင်းအပြစ်မဟုတ်ပါဘူး
"ဂျေရယ် မောင်ချစ်လိုက်တာကွာ ရွှတ်."
"ရိုင်း ဖြေး" အ့ ဂျေနာနေတုံးပဲ မလှုပ်နဲ့အုံး အ့ အောင့်ယားကြီးကွာဘယ်လိုကြီးလဲ ဟ့"
ရိုင်းကပြောနေရင်နမ်းလိုက်တာကြောင့် အထဲကိုဝင်နေတဲ့ ရိုင်းရဲ့ကောင်ကြီးက အရှေ့ကိုပိုရောက်သွားတယ်"အင်း အင်း မောင်မလှုပ်ဘူးနော် ဟ့ မောင်လည်းအောင့်တာပဲဂျေရဲ့ အ့ ဂျေကလည်းကွာ ရိုင်းလို့မခေါ်နဲ့တော့လေ လိုးတဲ့အချိန်တော့မောင်လို့ခေါ်ကွာ ဒါမှမဟုတ်လည်းယောကျာ်းလို့ခေါ်ပေါ့"
"ဟွန်းးး တော် "တတ်နေတာ"
"မောင်ရပြီထင်တယ် နဲ"ဆောင့်ကြည့်ပါလား အ့ ဖြေး"နော်"
"ဂျေရာ ချစ်လိုက်တာကွာ ပြွတ်စ် မောင်ဖေး"ချင်းဆောင့်ပေးမယ်နော် ပြပါအုံးမောင့်မုန့်လာဥလေးကိုတစ်စုပ်စာလေးကွာ ပြွတ်စ် ပြွတ်စ်"
မောင်က ဖြေး"ဆောင့်ပေးနေရင်း ဂျေ့အငယ်ကောင်လေးကိုဆုပ်ကိုင်ကာ ထိပ်လေးကို တဖွဖွနမ်းရာကနေ ထိပ်ဖူးတစ်ခုလုံးကိုစုပ်လုံးစုပ်သလိုစုပ်လာတယ်
"မောင် မောင် အ့ ဘယ်လိုတွေလုပ်နေတာလဲမောင်ရာ ဟ့ ဂျေ့ကို ဟ့ အသေသတ်နေတာလား အ့"
"ဟင်း ဂျေရာ စောက်ဖုတ်က ကြပ်ထုတ်နေတာပဲ မောင့်လီးတောင်အောင့်တယ်ကွာ နောက်ကျရင်များ"လိုးပေးမှဖြစ်မယ် ဟင်းးးး"
"အဟင့် မောင် မောင် မြန်လာတယ် ဟ့ မြန်လာတယ်လို့ အရှိန် အ့ အရှိန်လျှော့အုံးလို့ မောင့်"
"နာလည်းကြိတ်ခံတော့ဂျေရာ မောင် မအောင့်နိုင်တော့ဘူး ဆောင့်တော့မယ် ဖက်...ဖက်.... ဒီလောက်တောင် ကြပ်နေတဲ့စောက်ပက်ကွာ လာခဲ့ ဟ့ ငါ့လီးနဲ့ကိုလိုးဖြဲပေးမယ် ကားထား ဂျေ မင်းကားနိုင်သလောက်ကားထား မင်းစောက်ဖုတ်ပြဲဖို့တော့ ဒီကမင်းယောကျာ်းတာဝန်ထားလိုက်"
"အင့်ကွာ ဆောင့်တယ်ကွာ ငါ့မိန်းမစောက်ဖုတ်ကြီးကိုလိုးခွဲပေးနေတာ ကဲကွာ ဖောင်းးးဖောင်းး ဗွက် ဗွက် ဂျေ မင်းကသာ နာတယ်ပြောနေတာ မင်းစောက်ပက်ကတော့ စောက်ရည်တွေနဲ့ ချောနေတာပဲနော် ပြောစမ်း ဘယ်လောက်တောင်ငါ့ကိုမှန်းပြီးပွတ်ထားလဲ ဟမ် "
"ဟင့် ယောကျာ်း အဟင့် ဆောင့် ဆောင့် အင့် နာ"လေးဆောင့်ပေးပါ ယောကျာ်းရယ် အင့် နက်"လေး အင့် ဟုတ်တယ် ဟုတ်တယ် အဲ့နားးး အဲ့နားကိုနာနာလေးဖိဆောင့် အဟင့်"
အစပိုင်းမှာနာလို့တားမိပေမယ့် ရိုင်းက မရပ်ပေးပဲ တစ်ခု"ကိုရှာနေသလို့မျိုး စောက်ဖုတ်ထဲကလီးကို မွှေနေတယ် မွှေနေတုန်း တစ်နေရာရောက်တော့ ဂျေ့ကိုယ်တစ်ခုလုံးကျင်တက်သွားတာ ပြောပြလို့မရနိုင်လောက်အောင် ကောင်းတဲ့ခံစားချက်တစ်ခုကိုခံစားလိုက်ရတယ် အဲ့တာကိုသိတဲ့ရိုင်းကလည်း အဲ့နေရာကိုပဲ အားနေဲ့ဖိဖိလိုးတာမို့ ဂျေ့ခါးပါကော့တက်လာပြီး ပို"တောင်းဆိုမိတယ်