~Deniz'in Anlatımıyla~
Kızlarla beraber yine sabah kalkıp hazırlandık.Her zamanki gibi kızları bekliyordum.
"Ya!Hadisenize ağaç oldum yakında kök salacağım"
Cevap gecikmeden hızlıca bana ulaştı ama bir tık sinirli bir şekilde . Bağıran Ayla idi.
"Azıcık daha sabretsene"
Ayla'nın bağırmasını umursamadan yine bağırdım ve bu sefer cevap Belinay'dan füze gibi suratıma çarptı.
"Bak oraya gelirsem seni öldürürüm çocuk!"
5-10 dk sonraÇok şükür kızlar gelince evden çıkmayı başardık.Her zamanki gibi okula gidince kütüphaneye geçip araştırma yapacağım.Çünkü ailemin katilini bulmam gerekiyordu.Onları küçük yaşta kaybettim.Polisler onların öldürüldüğünü söyledi.Birkaç ay sonra davayı kapattılar.Ancak ben bu işin peşini bırakmamıştım.Kızlarla okula geçmiştik ve Ayla ile derslerimiz aynıydı.Hemen boş bir yer bulup oturduk.
Ders başladıktan 20 dk sonra
Müdür yardımcısı içeri girip hepimizi ortak salonda beklediğini söyledi.Biz Ayla ile birbirimize anlamaz bir şekilde bakıp diğer öğrencileri takip etmeye başladık.Herkes ortak salona girince Ayla ile Belinay'ı aramaya koyulduk.Belinay ile göz göze gelince yanımıza geldi ve boş bir yere oturduk.Müdür yine klasik konuşmalarından yapacaktı.Müdür konuşmaya başladı ama ben dinlemiyordum bile .Zaman geçsin diye telefona bakmaya başlamıştım ki biri bana sesleniyordu.
"Yine ne işlere bulaştın acaba"dedi iç sesim.Onu umursamayarak bana seslenen kişiye baktım bu okulun popüler çocuklarından Kuzeydi.İçimi bir anda tedirginlik kapladı.K " Deniz"
Elimle kendimi gösterdim o da evet dedi.Bütün gözler benim üzerimdeydi.Arkamızda oturan popüler gruba takık kızlar da bana iğrenen gözlerle bakıyordu.Ayla ve Belinay şaşkın gözlerle bir bana bi de Kuzey denen çocuğa bakıyorlardı.K " Okul çıkışı spor salonuna git oraya geleceğim."
Bu çocuk salak mıydı? Sorgular bir şekilde ona baktım.Ama orada değildi anlaşılan okul çıkışı eve gitmeyecektim...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayetin Pusulası
Teen FictionAy helö bu benim ilk kitabım eğer beğenilirse kitabımı bastırmayı düşünüyorum şimdiden sizleri seviyorum 🫀