Saliha eve gittikten sonra gece baya bir geç yatmıştı ve diğerleri kahvaltı ederken hâlâ uyuyordu.
Kardeşi ablasını uyandırmak için kapısını tıklayıp içeri girmişti.
"Saliş hadi kalk" Saliha bu sefer de diğer tarafa dönmüştü. "Kahvaltını yap sonra uyursun, hadi kalk"
Saliha en sonunda gözlerini açmıştı ve yatakta Elif'e doğru dönmüştü.
"Tamam, geliyorum" dediğinde Elif yataktan kalkıp odadan çıkmıştı. Saliha da yataktan kalkıp banyoya girmişti.
Elini yüzünü yıkadıktan sonra odasından çıkıp bahçeye doğru yürümüştü.
"Assolist de geldiğine göre kahvaltıya başlayabiliriz" demişti Zehra.
Saliha İlkinin yanındaki boş sandalyeye otururken konuşmuştu.
"Beklemeseydiniz keşke, yeseydiniz siz" dediğinde Elif ablasına da çay doldurmuştu.
"Kahvaltıdan sonra denize gidicez, itiraz istemiyorum Saliha" demişti Hande. Salihanın itiraz ediceğini adı gibi biliyordu.
"Tamam orda yazarsın şiirini ama evde durmak yok, sende geliyorsun" diye eklemişti Zehra.
Kahvaltılarını sohbet ederek geçirmişlerdi. İlkin ilk defa bu kadar rahattı Salihanın yanında.
Birlikte masayı da topladıktan sonra hazırlanmak için odalarına geçmişlerdi.
Elif ve İlkin, Hande ve Zehra aynı odalarda kalıyordu. Saliha ise tek başına kalıyordu.Hazırlandıktan sonra hep beraber evden çıkmışlardı ve dün akşam Cansu ve Salihanın sessizlik içinde oturduğu yere doğru yürüyorlardı...
Boş olan şezlonglara yerleştikten sonra Hande ve Zehra denize girmek için yanlarından ayrıldığında İlkin ve Elifte yan yana oturmuş bir şeyler konuşuyorlardı.
İlkin, Elife güneş kremini sürdükten sonra aynı şeyleri Elifte yapmıştı. Salihada kendine sürdükten sonra gözlüğünü takmıştı ve uzanıp güneşlenmeye başlamıştı.
Elif içicek bir şeyler almaya kalktığında Saliha İlkinle konuşmaya çalışıyordu.
"Kulüp sezonunda çok başarılıydın" dediğinde İlkin gülümseyip Salihaya baktıktan sonra konuşmuştu.
"Teşekkür ederim, sende çok başarılıydın" dediğinde Saliha gözlüğünü çıkarıp İlkine bakarken konuştu.
"Teşekkürler.Ben yokken Elif naptı peki, siz naptınız?" diye sorduğunda Saliha, İlkin Elifin adını duyar duymaz gülümsemeye başlamıştı.
Daha sonra cevap vermişti. "Her şey normaldi. Elif ilk gittiğin zaman fazla alışamamıştı ama zamanla alıştı." dediğinde Saliha arkada hayranlarıyla konuşan Elife bakıp konuştu.
"Elifi rahatsız eden birisi olmadı dimi, olduysa da kim?" korumacı abla tarafını göstermeye başlamıştı.
"Yok, yok kimse rahatsız etmedi. Edemezler zaten- Yani şey izin vermeyiz" dediğinde Saliha neden panik yaptığını anlayamamıştı.
Saliha Elif'in gelişi ile bu konuyu kapatmıştı. Kardeşinin kendisine verdiği içeceğini alıp şiir defterini açmıştı.
Aklına gelen kahverengi gözlerin sahibi ile kalemini eline almıştı ama niye aklına o gelmişti ki?
Aklına gelen ilk cümleleri yazmaya başladı..
Denizlerim kahverengi benim,
Mavisi çok derinlerde.
Gökkuşağına bu rengi ben ekledim,
Hiç görmediğim hâlde
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şiirlerime İlham
FanfictionCansu Çetin-Saliha Şahin "Çok güzel" dedi Cansu "Sen daha güzelsin" diye cevap verdi Saliha.