Saliha Elifi yatırdıktan sonra kendi odasına gitmiş ve üstünü değiştirdikten sonra ışığı söndürmüştü.
Yatağına yattıktan sonra bugünü düşünmüştü. Cansu ile sabah karşılaşmaları daha sonra restaurantta karşılaşmaları ve kendi dediklerini ve ondan sonra Camsunun dediklerini düşünmüştü.
Cansunun dediği gibi basına yayılırsa bu konu hayranlarının vericeği tepki, federasyonun söyleyeceği şeyleri düşünüyordu.
Daha fazla düşünmenin bi yararı olmayacağını anlayınca gözlerini kapatıp kendini uykunun kollarına bıraktı.
Sabah kalktıktan sonra elini yüzünü yıkamış ve kendi odasından Elifin odasına doğru gitmişti. Kapıyı çalıp içeri girdiğinde Elif hâlâ yatıyordu.
"Elif hadi kalk, daha hazırlanmadın bile"
dediğinde Elif yorganının içine daha da girip mırıldandı.
"Tamam, sen git geliyorum bende"
dediğinde Saliha Elifin bu dediğine inanmamıştı ama kalkıp odadan çıkmıştı. Kahvaltı hazırlamak için mutfağa geçecekken kapı çalımıştı.
Kapının deliğinden baktıktan sonra kapıyı açmıştı.
"Hoşgeldin İlkin" dediğinde İlkin hafif bir gülümseme ile cevap verdi.
"Hoşbuldum, Elif uyanmadı mı daha?" diye sorduğunda kafasını hayıe anlamında salladı.
"Ben uyandırayım o zaman" dedikten sonra Elifin odasına doğru koşar adımlarla yürüdü.
Kapıyı açıp içeri girdikten sonra Saliha kendi kendine gülüp mutfağa geçmişti.
O ikisi gelene kadar kahvaltıyı hazrılardı zaten..Saliha çayları doldururken Elif önde İlkin arkasında mutfağa girmişlerdi.
"Günaydın abla, çok güzel görünüyor ellerine sağlık" dedikten sonra direkt masaya oturmuştu.
"Günaydın uykucu, İlkin otursana sende" dediğinde İlkin de Elifin yanına oturmuştu.
Sessizce kahvaltılarını ederken İlkinin telefonu çalmıştı, telefonu açıp komuşmaya başladığında biz Elifle konuşmaya devam etmiştik.
Kahvaltıyı yaptıktan sonra birlikte masayı toplamışlar ve kahve yapmışlardı. Kahvelerini içerken de Elif Handeleri aramıştı.
"Günaydın Handan"
"Günaydın küçük Şahin"
"Siz kaç gibi çıkıcaksınız yola?"
"1-2 saate çıkarız önceden gidip alışveriş falan yaparız diye düşündük"
"Tamamdır görüşürüz"
veda edip telefonu kapattığında İlkini peşinden sürükleyerek kendi odasına giderken ablasının da duyması için bağırmıştı.
"HanZeh çifti 1-2 saate yola çıkıcaklarmış biz ne zaman çıkarız? "diye sorduğunda Saliha saate bakıp konuştu.
" 3-4 saate falan çıkarız belki" dediğinde kardeşi tamam diyip İlkin ile birlikte kendi odasına girmişti.
Saliha vakit geçirmek için televizyonu açmıştı ve kanalları geziyordu. Real Madrid-Real Socciad maçını görünce kumandayı kenara koymuştu.
Arda ilk defa lig maçında ilk 11'de oynuyordu. Maç başladığında Real Madrid'in şutu yoktu daha.
29. dakika Carvajal sağ kanattan sürdüğü topu rakip ceza sahasına çevirmesi ile arka taraftan koşup gelen Arda, sol ayağı ile kalecinin beşliğinden atmıştı golünü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şiirlerime İlham
FanfictionCansu Çetin-Saliha Şahin "Çok güzel" dedi Cansu "Sen daha güzelsin" diye cevap verdi Saliha.