(𝐈𝐧𝐟𝐨 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐜𝐡𝐚𝐫𝐚𝐜𝐭𝐞𝐫𝐬)

3 0 0
                                    

⋆ ˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

𝐓𝐚𝐧𝐚𝐤𝐚

❀ 𝐇𝐞 𝐦𝐞𝐭 (𝐘/𝐍) 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐭𝐡𝐞𝐲 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐢𝐧 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐠𝐡 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥, 𝐡𝐨𝐰𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐚𝐭𝐨𝐫𝐢𝐳𝐚𝐰𝐚 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐰𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨 𝐤𝐚𝐫𝐚𝐬𝐮𝐧𝐨.

❀ 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐪𝐮𝐢𝐭𝐞 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐲𝐨𝐮 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝 𝐧𝐢𝐬𝐡𝐢𝐧𝐨𝐲𝐚.
𝐇𝐞 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐝𝐨 𝐚𝐧𝐲𝐭𝐡𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐨 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐜𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬, 𝐞𝐬𝐩𝐞𝐜𝐢𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐲𝐨𝐮 𝐭𝐰𝐨 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐢𝐲𝐨𝐤𝐨.

❀ 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐝𝐚𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐤𝐢𝐲𝐨𝐤𝐨, 𝐰𝐡𝐨 𝐢𝐬 𝐚 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐥𝐝𝐞𝐫 𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐡𝐞 𝐢𝐬.

❀ 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝟏𝐬𝐭 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞, 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐧𝐢𝐬𝐡𝐢𝐧𝐨𝐲𝐚.

⋆ ˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

𝐍𝐢𝐬𝐡𝐢𝐧𝐨𝐲𝐚

❀ 𝐇𝐞'𝐬 (𝐘/𝐍) 𝐚𝐧𝐝 𝐓𝐚𝐧𝐚𝐤𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝.
❀ 𝐇𝐞 𝐢𝐬𝐧'𝐭 𝐦𝐞𝐧𝐭𝐢𝐨𝐧𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐨 𝐦𝐮𝐜𝐡 𝐛𝐮𝐭 𝐞𝐧𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐨 𝐛𝐞 𝐟𝐞𝐚𝐭𝐮𝐫𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫𝐞.

❀ 𝐇𝐞 𝐦𝐞𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐓𝐚𝐧𝐚𝐤𝐚 𝐡𝐚𝐝 𝐢𝐧𝐭𝐫𝐨𝐝𝐮𝐜𝐞𝐝 𝐲𝐨𝐮 𝐛𝐨𝐭𝐡 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐓𝐚𝐧𝐚𝐤𝐚 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐲𝐨𝐮 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐤𝐢𝐲𝐨𝐤𝐨.

❀ 𝐇𝐞 𝐨𝐫𝐢𝐠𝐢𝐧𝐚𝐥𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐚 𝐟𝐚𝐭 𝐜𝐫𝐮𝐬𝐡 𝐨𝐧 (𝐘/𝐍) 𝐛𝐮𝐭 𝐭𝐡𝐞𝐧 𝐫𝐞𝐚𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐢𝐭 𝐰𝐚𝐬 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐩𝐥𝐚𝐭𝐨𝐧𝐢𝐜 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐞 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭 𝐬𝐡𝐞 𝐰𝐚𝐬 𝐩𝐫𝐞𝐭𝐭𝐲, 𝐨𝐧𝐥𝐲 𝐚𝐝𝐨𝐫𝐢𝐧𝐠 𝐚 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬𝐡𝐢𝐩.

⋆ ˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

𝐒𝐮𝐠𝐚𝐰𝐚𝐫𝐚

❀ 𝐎𝐧𝐥𝐲 𝐤𝐧𝐨𝐰𝐬 (𝐘/𝐍) 𝐛𝐞𝐜𝐚𝐮𝐬𝐞 𝐡𝐞 𝐡𝐚𝐬 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐫 𝐧𝐞𝐢𝐠𝐡𝐛𝐨𝐮𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐭𝐡𝐞𝐢𝐫 𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐟 𝐡𝐢𝐠𝐡 𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥.

❀ 𝐇𝐞'𝐬 𝐛𝐞𝐬𝐭 𝐟𝐫𝐢𝐞𝐧𝐝𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐝𝐚𝐢𝐜𝐡𝐢 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐞𝐥𝐢𝐞𝐯𝐞𝐬 (𝐘/𝐍) 𝐚𝐧𝐝 𝐡𝐢𝐦 𝐰𝐨𝐮𝐥𝐝 𝐛𝐞 𝐜𝐮𝐭𝐞 𝐭𝐨𝐠𝐞𝐭𝐡𝐞𝐫.

❀ 𝐇𝐞 𝐨𝐟𝐭𝐞𝐧 𝐡𝐞𝐥𝐩𝐬 (𝐘/𝐍) 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐨𝐦𝐞𝐰𝐨𝐫𝐤 𝐰𝐡𝐞𝐧 𝐬𝐡𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝𝐬 𝐢𝐭 𝐭𝐡𝐫𝐨𝐮𝐠𝐡 𝐭𝐞𝐱𝐭𝐢𝐧𝐠.

❀ 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐩𝐚𝐢𝐧𝐟𝐮𝐥𝐥𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐠𝐥𝐞.

❀ 𝐂𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝟐𝐧𝐝 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐟 𝐂𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞

⋆ ˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

𝐃𝐚𝐢𝐜𝐡𝐢

❤︎︎ 𝐇𝐞 𝐡𝐚𝐝 𝐧𝐨 𝐜𝐥𝐮𝐞 (𝐘/𝐍) 𝐞𝐱𝐢𝐬𝐭𝐞𝐝 𝐮𝐧𝐭𝐢𝐥 𝐚𝐬 𝐨𝐟 𝐧𝐨𝐰.

❤︎︎ 𝐇𝐞'𝐬 𝐨𝐟𝐭𝐞𝐧 𝐫𝐨𝐮𝐧𝐝 𝐒𝐮𝐠𝐚'𝐬 𝐡𝐨𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐨 𝐜𝐨𝐨𝐤 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐡𝐢𝐦 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐧𝐭𝐬 𝐚𝐫𝐞 𝐨𝐟𝐭𝐞𝐧 𝐚𝐰𝐚𝐲.

❤︎︎ 𝐇𝐞 𝐜𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐭 𝐭𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐭 𝐚 𝐜𝐡𝐢𝐥𝐝𝐫𝐞𝐧'𝐬 𝐧𝐮𝐫𝐬𝐞𝐫𝐲 𝐬𝐢𝐧𝐜𝐞 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞 𝐬𝐜𝐡𝐞𝐝𝐮𝐥𝐞 𝐢𝐬 𝟑 𝐝𝐚𝐲𝐬 𝐚 𝐰𝐞𝐞𝐤. (𝐰𝐡𝐢𝐜𝐡 𝐰𝐨𝐫𝐤𝐬 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐨𝐭, 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐟𝐚𝐢𝐭𝐡)

❤︎︎ 𝐇𝐞 𝐢𝐬 𝐞𝐱𝐭𝐫𝐞𝐦𝐞𝐥𝐲 𝐛𝐨𝐥𝐝 𝐨𝐯𝐞𝐫 𝐭𝐞𝐱𝐭.

❤︎︎ 𝐂𝐮𝐫𝐫𝐞𝐧𝐭𝐥𝐲 𝐢𝐧 𝐡𝐢𝐬 𝟐𝐧𝐝 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐟 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐞𝐠𝐞

⋆ ˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆

𝐀𝐥𝐥 𝐭𝐡𝐞 𝐟𝐢𝐫𝐬𝐭 𝐲𝐞𝐚𝐫𝐬 𝐟𝐫𝐨𝐦 𝐡𝐢𝐠𝐡𝐬𝐜𝐡𝐨𝐨𝐥 𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐲𝐚𝐦𝐚𝐠𝐮𝐜𝐡𝐢 𝐞𝐜𝐭, 𝐡𝐚𝐯𝐞 𝐛𝐞𝐞𝐧 𝐚𝐠𝐞𝐝 𝐮𝐩 𝐛𝐲 𝐨𝐧𝐞 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐭𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭 𝐭𝐡𝐞 𝐩𝐥𝐨𝐭 𝐨𝐟 𝐭𝐡𝐞 𝐬𝐭𝐨𝐫𝐲.

"𝐖𝐚𝐬𝐡 𝐚𝐰𝐚𝐲 𝐦𝐲 𝐭𝐫𝐨𝐮𝐛𝐥𝐞𝐬." - 𝐃. 𝐒𝐚𝐰𝐚𝐦𝐮𝐫𝐚Where stories live. Discover now